Hvad er dagsprisen under bordet hos cyberc~
Fra : boa

Dato : 08-11-04 01:29

Hej jeg overvejer at skifte udbyder og har tidligere haft cybercity uden
problemer. Men cybercity har jo en noget suspekt prispolitik med specielle
tilbyd og priser under bordet til enkeltkunder. Jeg er specielt interesseret
i forbindelsen 1024/128 Kbit/s til 360 kr men vil lige høre om andre har
fået tilbud eller lavet aftale om højere hastighed til samme pris?

Venligst Michael

Fra : boa

Dato : 09-11-04 17:05

lol så lige at de har kampagne tilbud. 399 for 2 mbit. Det fås vis ikke
billigere.

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 10-11-04 10:11

boa skrev:
> lol så lige at de har kampagne tilbud. 399 for 2 mbit. Det fås vis
> ikke billigere.

Det kan fås til det halve hos Tiscali. Tiscali Highway er 2 Mbit til 199
kr/md - men kun den første GB trafik er gratis.
Desuden koster oprettelsen en del, men den er hurtigt tjent ind, hvis man
ikke downloader de helt store ting. Highway kan vist kun køre med delt
kobber (dvs. det kræver en fastnettelefon).

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Affrinard

Dato : 11-11-04 00:56

"boa" <aboa@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> i forbindelsen 1024/128 Kbit/s til 360 kr men vil lige høre om andre har
> fået tilbud eller lavet aftale om højere hastighed til samme pris?

Jeg er ikke selv CC kunde, men overvejer at blive det, da jeg er lidt træt
af StofaNet. Nå, lad det nu ligge.

Så vidt jeg kan forstå, foreligger der ikke noget med at lave aftaler "under
bordet", men derimod har kunder, som har haft CC i længere tid modtaget
"gaver" i form af højere hastigheder.

> [...]
> ikke downloader de helt store ting. Highway kan vist kun køre med delt
> kobber (dvs. det kræver en fastnettelefon).

Sandt, men jeg tror ikke at man kan anskaffe sig en 2 Mbit ADSL forbindelse
til under 399 kr/md. Ret mig endelig, hvis jeg tager fejl.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 12-11-04 00:35

"Affrinard" <pbartram*REMOVE*@stofanet.dk> wrote in

> Så vidt jeg kan forstå, foreligger der ikke noget med at lave aftaler
> "under bordet", men derimod har kunder, som har haft CC i længere tid
> modtaget "gaver" i form af højere hastigheder.

Længere tid er bare at du har en forbindelse med en hastighed som Cybercity
vil køre kampagne på.

Nogle dage før de sætter prisen ned for den hastighed du har (f.eks.
2M/128k), får du en opgradering af downstream. Så har du ikke længere lige
præcis den konfiguration som prisen sættes ned for og så slipper de for at
sætte din månedlige pris ned :)

Den konfiguration de som regel kører slagtilbud på er 2m/128, men det har
ikke noget med særligt udvalgte at gøre. Har man en af de konfigurationer
de har tænkt sig at ændre pris for i nedadgående retning så får man lige
lidt ekstra kbps i den ene eller anden retning så man ikke har noget krav
på at få sin pris sat ned. Med mindre man vælger at gå tilbage til det man
havde før, men det er jo de færreste der gør det.

/Flemming som er blevet opgraderet på den måde 3 eller også er det fire
gange nu på 1½ år.

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'