sluk router og hastighed stiger?
Fra : Bamse

Dato : 07-11-04 11:19

Hej allesammen

Hvordan kan det være at hastigheden som jeg måler (167 kb/s) på test.info.dk
stiger til 268.86 kb/s efter jeg har resettet min trådløse router? Det er da
irriterende at man skal resette routeren for at hastigheden stiger op til
det man betaler for....Hvordan løser man det problem?

Takker..

Fra : Sørensen

Dato : 07-11-04 12:01

"Bamse" <bamse@kyllingen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> router? Det er da irriterende at man skal resette routeren for at
> hastigheden stiger op til det man betaler for....Hvordan løser man det

Det er vel ikke fordi krypteringen er slået fra siden Du resatte ?.

vh.
Ssørensen

Fra : Bamse

Dato : 07-11-04 12:56

> Det er vel ikke fordi krypteringen er slået fra siden Du resatte ?.

æder krypteringen så meget båndbredde??

Fra : Sørensen

Dato : 07-11-04 14:04

"Bamse" skrev >
> æder krypteringen så meget båndbredde??

Det kan den gøre alt afhængig af krypteringsgrad og afstand.

Prøv at slå det til og fra

vh.
Sørensen