Mere båndbredde for pengene
Fra : Per Wismar

Dato : 06-11-04 09:22

Er der nogen som har som har fået sat hastigheden op på
cybercity som lovet fra 2048 til 2560 ?

Fra : Towli

Dato : 06-11-04 11:27

hvis du gør opmærksom på din manglende opgradering på cybercity.xdsl så
*puff* så opgraderer de dig...
/T

Fra : Asboe

Dato : 06-11-04 18:09

Per Wismar skrev i meddelelsen:
<cmi1o7$2hsj$1@news.cybercity.dk>

>Er der nogen som har som har fået sat hastigheden op på
>cybercity som lovet fra 2048 til 2560 ?

Jeg har heller ikke fået den endnu!

Hilsen Asboe

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-11-04 18:37

"Per Wismar" <supercat@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Er der nogen som har som har fået sat hastigheden op på
> cybercity som lovet fra 2048 til 2560 ?

Er det så til 429 kroner?

Fra : Bruno Westergaard

Dato : 09-11-04 12:10

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in

> "Per Wismar" <supercat@vip.cybercity.dk> wrote in message
>
> Er det så til 429 kroner?

Ja, fik min opgradering i dag. Skulle dog gøre CC opmærksom på den
manglende opgradering på deres support linie! Egentligt for dårligt at det
er nødvendigt... især når de kan gøre det på et par minutter!

Man får opgraderingen fordi de sætter prisen på den forbindelse man har,
ned. Så i stedet for at sænke din pris på det produkt du har nu, sætter din
hastigheden op i stedet - så ja, det er stadigt til 429,-

Fra : Brian k

Dato : 10-11-04 22:34

Per Wismar wrote:
> Er der nogen som har som har fået sat hastigheden op på
> cybercity som lovet fra 2048 til 2560 ?

Hov.. hvad går det ud på? (jeg har 2048/512 fra CC og har INTET hørt om
dette)???

Fra : Morten Davidsen

Dato : 10-11-04 23:47

"Brian k" <brian@nospam.com> skrev i en meddelelse
> Hov.. hvad går det ud på? (jeg har 2048/512 fra CC og har INTET hørt om
> dette)???
Det er kun kunder med 2048/128 til 429,- om måneden som er blevet opgraderet
til 2560/128 til samme pris.

/MD