vedr cybercity tilbud adsl + telefoni
Fra : claus v

Dato : 07-11-04 17:21

Hej gruppe

Jeg overvejer at skifte min fastnettelefon til cybercity telefoni
har i øjeblikket en 2048/196 forbindelse til 449 i måneden

såvidt jeg forstår deres prisliste skal jeg give 519 pr månede for både adsl
og telefoni
med gratis opkald til fastnet i fritiden

er dette korrekt forstået eller er der nogen faldgruber i dette tilbud

claus

Fra : claus v

Dato : 07-11-04 17:25

> [...]
> med gratis opkald til fastnet i fritiden
>
> er dette korrekt forstået eller er der nogen faldgruber i dette tilbud

jeg læste lige på deres side at det kun er den telefon der er koblet til
routeren ´der kan bruges

nogen der ved om man kan koble flere telefoner på selv om okm en kabling er
nødvendig

claus

Fra : Per Rønne

Dato : 07-11-04 17:50

claus v <claus@cybercity.dk> wrote:

> jeg læste lige på deres side at det kun er den telefon der er koblet til
> routeren ´der kan bruges

Jep.

> nogen der ved om man kan koble flere telefoner på selv om okm en kabling er
> nødvendig

Sagtens. Jeg har i øjeblikket fem telefoner, en multifunktionsmaskine
{fax} og tre interne modemer koblet på. Da jeg flyttede ind lagde jeg
ganske simpelt telefonkabler ind til alle rum, incl badeværelse og
køkken. Jeg bruger naturligvis R11-stik, og man kan få samlestik {2
eller 3 hunner} hos bl.a. Brinck Elektronik eller Nielsen der ligger få
meter nord for Nørrebrogade, vejen der kører parallelt med Søerne.

--
Per Erik Rønne

Fra : Morten Davidsen

Dato : 07-11-04 20:22

"claus v" <claus@cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med gratis opkald til fastnet i fritiden
>
> er dette korrekt forstået eller er der nogen faldgruber i dette tilbud
Ja .... bruger selv løsningen og det virker perfekt ...

Desværre kan jeg se i din news-header at du sidder på en central hvor
Cybercity ikke har eget central udstyr, som er et krav for at du kan
bestille Cybercity Telefoni. Så du må nok lede efter et andet tilbud ..
eller flytte .. Jeg gætter på du bor "lidt" udenfor en stor dansk by
(vil nødig sige "på landet").

/MD

Fra : claus v

Dato : 08-11-04 18:25

> [...]
> bestille Cybercity Telefoni. Så du må nok lede efter et andet tilbud ..
> eller flytte .. Jeg gætter på du bor "lidt" udenfor en stor dansk by

ups det har jeg ikke lige overvejet er det noget der står i betingelserne
og hvis jeg må spørge uden en kæmpelang teknisk beskrivelse hvordan kan du
se det i headeren

claus v