Cybercitys newsserver
Fra : Abildgaard 3140

Dato : 05-11-04 00:27

En ven, der har netforbindelse fra cybercity, skal oprette en newskonto.
Hvad hedder deres newsserver?

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>' www.aass.dk

Fra : Claus Tersgov

Dato : 05-11-04 01:23

Abildgaard 3140 skriblede og skrablede følgende:

> En ven, der har netforbindelse fra cybercity, skal oprette en
> newskonto. Hvad hedder deres newsserver?

www.cybercity.dk

der burde da være masser af information... (ellers kig i headeren)

Claus

Fra : Zif

Dato : 05-11-04 08:23

news.cybercity.dk

Men den er rigtig dårlig, fin til de danske grupper (Tekst), men elendig til
alle binære grupper.

Zif

Fra : Claus Tersgov

Dato : 05-11-04 18:07

Zif skriblede og skrablede følgende:

> news.cybercity.dk
>
> Men den er rigtig dårlig, fin til de danske grupper (Tekst), men
> elendig til alle binære grupper.

Det behøver du ikke at fortælle mig, jeg bruger den dagligt

Claus

Fra : Ivar Madsen

Dato : 06-11-04 09:44

Zif skrev:

> news.cybercity.dk
> Men den er rigtig dårlig, fin til de danske grupper (Tekst), men elendig
> til alle binære grupper.

Den er også elendig til danske grupper, den er alt alt alt for længe om at
svare.

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen
Jeg har lavet en ny hjemmeside http://milli.dk/

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 06-11-04 10:04

scripsit "Ivar Madsen" i news:cmi2sv$geh$1@news.milli.dk...

> Den er også elendig til danske grupper, den er alt alt alt for længe om at
> svare.

Er der en gratisserver, der er at anbefale frem for cybercitys egen?

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>' www.aass.dk

Fra : Ivar Madsen

Dato : 06-11-04 21:38

Abildgaard 3140 skrev:

> Er der en gratisserver, der er at anbefale frem for cybercitys egen?

Du kan prøve med news.sunsite.dk