Cybercity: Langsomme sideopslag?
Fra : Bamse

Dato : 04-11-04 08:44

Hej

Jeg er ved at blive rimelig muggen på cybercity. Når man surfer kan det tage
op til 1-2 sekunder før siden vises. Jeg har skrevet til Cybercity, men
deres råd har endnu ikke løst problemet.

Jeg har en 2048/128 ADSL forbindelse.

Er der nogen der ved hvorfor sideopslagene er så langsomme og hvad jeg evt.
kan gøre for at løse problemet?

Jeg har hørt, at det har noget med DNS-opslag at gøre?

Takker...

Fra : Morten Davidsen

Dato : 04-11-04 09:38

"Bamse" <bamse@kyllingen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har en 2048/128 ADSL forbindelse.
>
> Er der nogen der ved hvorfor sideopslagene er så langsomme og hvad jeg
Prøv at tjekke her:
http://koksby.dk/index.php?id=zyxel#surf

Fra : Bamse

Dato : 04-11-04 09:50

Mange mange tak Dejligt !!!!

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 04-11-04 16:53

"Bamse" <bamse@kyllingen.dk> crashed Echelon writing

> Er der nogen der ved hvorfor sideopslagene er så langsomme og hvad jeg
> evt. kan gøre for at løse problemet?

Hvis du havde kigget lidt på CC interne nyhedsgrupper ville du kunne have
læst flere tråde om emnet.

--
Bjarke Andersen

Fra : Cantona

Dato : 04-11-04 17:01

Hvor finder jeg den omtalte interne CC nyhedsgruppe ?

Tak

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 04-11-04 18:46

"Cantona" <kim_ludvig@(fjerndette)hotmail.com> crashed Echelon writing

> Hvor finder jeg den omtalte interne CC nyhedsgruppe ?

På news.cybercity.dk og news://cybercity.xdsl

--
Bjarke Andersen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-11-04 19:39

"Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message
> "Cantona" <kim_ludvig@(fjerndette)hotmail.com> crashed Echelon writing

> På news.cybercity.dk og news://cybercity.xdsl

news://news.cybercity.dk/cybercity.xdsl skal linket lyde