Fastnet telefon / ADSL
Fra : S A

Dato : 03-11-04 22:31

Hej, jeg ved ikke om jeg er havnet i den rigtige gruppe men nu spørger jeg
alligevel.

Er det nødvendig at have en fastnet telefon for at have en ADSL forbindelse.

Hvis ja, kan en IP telefon forbindelse gøre det for en fastnet forbindelse,
jeg har læst at man kan tage sit nuværende telefon nummer med over i en IP
forbindelse.

Da jeg aldrig bruger andet end min mobil ville det være rart at spare lidt
penge på ikke at have fastnet telefon.

På forhånd tak
S Andersen
Fjern SLET i mail

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-11-04 22:47

S A skrev:

>Er det nødvendig at have en fastnet telefon for at have en ADSL forbindelse.

Er besvaret et utal af gange i
news:dk.edb.internet.udbydere.xdsl, som havde været den rigtige
gruppe at spørge i.

http://www.google.dk/groups?as_q=fastnet%2badsl&as_ugroup=dk.edb.internet.udbydere.xdsl&lr=&num=30&hl=da
--
Knud

Fra : S A

Dato : 03-11-04 23:23

Mange tak, ny her så skal lige lure hvor hvad hører til

Fra : HBS

Dato : 04-11-04 04:57

En ting der undrer mig i nyhedsgrupperne er hvorfor altid sige det er svaret
på??? kan i ikke give et svar og så henvise til hvor svaret er )

Kunne jo være mande var på en server hvor han ikke kunne se svaret *SS*

Fra : Thomas Corell

Dato : 04-11-04 09:28

HBS wrote:
> En ting der undrer mig i nyhedsgrupperne er hvorfor altid sige det er svaret
> på??? kan i ikke give et svar og så henvise til hvor svaret er )

Knud henviste da også til svaret ?

Men hvis man får svaret, hvor er så incitamentet til selv at lede
efter svaret inden man spørger ?

Så skal man stifte bekendtskab med http://groups.google.com/ ;)

P.S. http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

--
Don't waste space

Fra : HBS

Dato : 04-11-04 15:22

hej thomas og knud

var nu ikke lige en henvisning til knud, for synes at den måde han gjorde
det på var fint ) men har lagt mærke til at nogle personer er hurtige
til at sige - søg selv, er svaret på for 14 dage side o.s.v - mener man skal
jo huske på at ikke alle er pc "nørder" og på et tidspunkt har vi/man da
selv været en novice i edb og fået list lærdom ind ved hjælp af
nyhedsgrupperne )

mvh

HBS

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-11-04 18:46

HBS skrev:

>hej thomas og knud

- og jeg siger suk, det gør Thomas sikkert også.
--
Knud