Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Mozilla Firefox på dansk?
Fra : Morten S Hansen

Dato : 13-11-04 13:40

Hej NG

Efter at have hørt ganske god omtale af Firefox overvejer jeg nu
(permanent!) at udskifte Internet Explorer...

Dog kan jeg ikke finde en dansk version af browseren - er der slet ikke
lavet en sådan...?

mvh Morten, roskile

Fra : Anders Lund

Dato : 13-11-04 14:52

Morten S Hansen wrote:

> Efter at have hørt ganske god omtale af Firefox overvejer jeg nu
> (permanent!) at udskifte Internet Explorer...

God idé. Desværre er det ikke blevet helt permanent hos mig, da det
stadig kan ske at nogle sider slet ikke fungere sammen med Firefox.
Oftes springer jeg sådanne sider over, men nogle gange skal man altså
bruge det der står.

> Dog kan jeg ikke finde en dansk version af browseren - er der slet ikke
> lavet en sådan...?

Den er på vej! Man kan faktisk godt hente en version på dansk, men der
er stadig nogle fejl i den, så vent hellere til at den bliver frigivet
for alvor. Det skulle undre mig, hvis der ikke var en herinde som smed
et indlæg, når det skete. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Henrik Gemal

Dato : 14-11-04 13:22

Anders Lund wrote:

> [...]
> stadig kan ske at nogle sider slet ikke fungere sammen med Firefox.
> Oftes springer jeg sådanne sider over, men nogle gange skal man altså

Så kan jeg jo anbefale Launchy til Firefox som netop gør det super nemt
at åbne evt "dårlige" sider i IE. Via et museclick
http://gemal.dk/mozilla/launchy.html

--
Henrik Gemal
Mozilla Evangelist

Mozilla Blog with news, devinfo, links, etc:
http://gemal.dk

Fra : Michel Christensen

Dato : 14-11-04 17:29

Henrik Gemal wrote:
> Så kan jeg jo anbefale Launchy til Firefox som netop gør det super nemt
> at åbne evt "dårlige" sider i IE. Via et museclick
> http://gemal.dk/mozilla/launchy.html

Ser fikst ud.. men download/install links er døde.

Her et link der funker:
https://update.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?application=firefox&id=81&vid=1019

--
Best regards
Michel Christensen

Fra : Martin Andersen

Dato : 13-11-04 15:31

Morten S Hansen wrote:

> Dog kan jeg ikke finde en dansk version af browseren - er der slet ikke
> lavet en sådan...?
>
> mvh Morten, roskile

Hvad med norsk ? Den findes.

Martin.

Fra : Jesper Krogh

Dato : 14-11-04 12:01

I dk.edb.internet.software.browser, skrev Morten S Hansen:
> [...]
> (permanent!) at udskifte Internet Explorer...
>
> Dog kan jeg ikke finde en dansk version af browseren - er der slet ikke

Arbejdet er igang og kommer snart(TM)

http://www.mozilladanmark.dk

Jesper

--
../Jesper Krogh, jesper@krogh.cc
Jabber ID: jesper@jabbernet.dk

Fra : Hans

Dato : 19-11-04 00:43

Jesper Krogh wrote:

> Arbejdet er igang og kommer snart(TM)
>
> http://www.mozilladanmark.dk

Det er altså blevet i morgen for længe siden.

Hans

Fra : Jesper Hansen

Dato : 19-11-04 09:48

On Fri, 19 Nov 2004 00:42:30 +0100, "Hans" <email@kvik.org.invalid>
wrote:

>Det er altså blevet i morgen for længe siden.

Du har misforstået det - det er først i morgen

Mvh
Jesper

Fra : Søren Christensen

Dato : 19-11-04 18:39

Jesper Hansen wrote:

> Du har misforstået det - det er først i morgen
>
> Mvh
> Jesper
Ja, og i morgen er det i morgen....Vi har haft nogle problemer igen, og
for ikke at skuffe folk med at sige snart, så siger jeg denne gang
"ubestemt tid".....det kan vi da overholde....*krydser fingre*

Hilsen
Søren Christensen
Det Danske Firefox Team

Fra : Jesper Hansen

Dato : 19-11-04 23:04

On Fri, 19 Nov 2004 18:39:17 +0100, Søren Christensen
<catch22REMOVeSPAM@tuknet.dk> wrote:

>Ja, og i morgen er det i morgen....Vi har haft nogle problemer igen, og
>for ikke at skuffe folk med at sige snart, så siger jeg denne gang
>"ubestemt tid".....det kan vi da overholde....*krydser fingre*

Fair nok - keep up the good work....

/jesper