Script ??
Fra : Jørgen Hansen

Dato : 12-11-04 23:47

Hej!

Jeg har et problem vedr MS Eksplore 6.0. Jeg køre win xp!

Jeg har lige tømt hele cumputeren og vendt den på hovedet og derefter igen
installeret WIN XP. Nu har jeg så fået flg. problem:

Når jeg er inde på nogle hjemmesider hvor der er f.eks er nogle "knapper"
man kan klikke på er de der bare ikke. Der er en firkantet ramme med et rødt
kryds oppe i venstre hjørne.

Det er noget med et script/aplet jeg mangler - er det ikke??

Et andet eksempel er på http://www.beredskabsstyrelsen.dk/indhold.htm hvor
der er en rulletekst med nyheder. Den kan jeg heller ikke få frem. Der er
også bare et rødt kryds.

Er der en eller anden der er så venlig at hjælpe mig ud af problemet? Hvor
kan jeg hente dette script mv.?

Venlig hilsen

Jørgen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 12-11-04 23:56

Jørgen Hansen skrev:

> Det er noget med et script/aplet jeg mangler - er det ikke??

Det sidste - du mangler et java-plugin. Tidligere blev den slags
automatisk installeret med IE, men det er ikke tilfældet mere (vist
et spørgsmål om licenser).

Du kan hente en javafortolker her:
<http://www.java.com/en/index.jsp>
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jørgen Hansen

Dato : 13-11-04 23:36

Hej Jens!

Tak for dit hurtige svar.

> Du kan hente en javafortolker her: <http://www.java.com/en/index.jsp>

Nu er jeg ikke så "langhåret" inden for området at jeg lige ved hvad det er
jeg skal downloade.

Måske kan du forklare mig helt konkret hvilken fil jeg skal DL. eller endnu
bedre hvis du downloader den og sender den til mig.

Jeg håber på forståelse....

Med venlig hilsen

Jørgen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 14-11-04 23:28

Jørgen Hansen skrev:

> Nu er jeg ikke så "langhåret" inden for området at jeg lige
> ved hvad det er jeg skal downloade.

Øverst i højre hjørne er der en gul knap på grøn baggrund der
hedder "Get It Now". Tryk på den, så skulle du være på rette vej.

NB: Slet venligst de dele af et (citeret) indlæg du ikke svarer
direkte på - se evt. min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jørgen Hansen

Dato : 16-11-04 17:08

Hej!

Tak for alle henvendelserne. Jeg har løst problemet.

Venlig hilsen
Jørgen