Firefox og standard-Theme - Knapper har gr~
Fra : Kenneth

Dato : 11-11-04 15:31

Er der andre der har problemer med små graffikfejl på knapperne i det
standard-theme der er med til Mozilla Firefox..?
Det gælder som sådan alle de versioner jeg har prøvet..inkl. den helt nye
1.0.

/Kenneth

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 11-11-04 15:43

Kenneth skrev:

> Er der andre der har problemer med små graffikfejl på knapperne i det
> standard-theme der er med til Mozilla Firefox..?

Det er ikke noget jeg har lagt mærke til.

Hvor opstår de?

Kan du evt. lægge et skærmdump op?

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Kenneth

Dato : 11-11-04 18:18

"Jens Gyldenkærne Clausen" <jens@gyros.invalid> wrote in message

> Det er ikke noget jeg har lagt mærke til.
> Hvor opstår de?
> Kan du evt. lægge et skærmdump op?

Har lige lagt et skærmbillede op i dk.binaer med overskriften "Firefox
Fejl".
Fejlene opstår når jeg kører henover knapperne med musen nogle gange kommer
fejlene andre gange forsvinder de igen...?

/Kenneth

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 12-11-04 10:08

Kenneth skrev:

> Har lige lagt et skærmbillede op i dk.binaer med overskriften "Firefox
> Fejl".

Har du et msgID på indlægget?

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Kenneth

Dato : 12-11-04 19:03

> Har du et msgID på indlægget?

Øhhh. ? Hvad er msgID ?

/Kenneth

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 12-11-04 23:41

Kenneth skrev:

> Øhhh. ? Hvad er msgID ?

MessageID (ofte forkortet msgID) er en unik tekst der identificerer
hvert eneste indlæg på usenet. Det kan derfor bruges til at finde
et indlæg uden at skulle kigge i en gruppe. Det er specielt
praktisk hvis man skal henvise til indlæg i en binærgruppe (der var
godt 7000 indlæg da jeg åbnede gruppen her til aften).

Dit indlæg i binærgruppen har msgID
<M4Nkd.2068$ii6.1311@news.get2net.dk>. Hvis man sætter "news:" ind
foran, bliver det til et klikbart link i de fleste programmer:

Vedr. billederne kan jeg selvfølglig godt se problemerne, men det
er ikke noget jeg har stødt på andre steder. Det er muligvis noget
der kun opstår på XP (som jeg ikke har adgang til).
--
Jens Gyldenkærne Clausen