Vil ikke vise billeder via firewall
Fra : Bisgaard

Dato : 10-11-04 23:00

Hej

Jeg har 2 computere tilslutte samme router og dermed samme firewall i
routeren.

Den ene kører perfekt - den anden er der problemer med.

Problemet består i at når firewallen er aktiveret i routeren vil IE ikke
vise billeder på visse
sider. Fx. giver http://www.nordjyskebank.dk problemer. Alle billeder på
siden vises ikke
der er kun bokse med et rødt kryds i hjørnet.

Jeg har resat alt - uden det hjælper

Nogen god i de hvad jeg kan gøre ?

Mvh

Bisgaard

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-11-04 23:17

Bisgaard wrote:

> Alle billeder på siden vises ikke der er kun bokse med et rødt kryds i hjørnet.

Det er nok ikke firewallens skyld. Det lyder som en meget gammel sygdom
hos Internet Explorer, som det aldrig er lykkes Microsoft at få
helbredt. Tøm de midlertidige internetfiler. Du kan evt. finde en
beskrivelse her:
http://kimludvigsen.dk/tips-internet-ie.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis backup til Windows

Fra : Bisgaard

Dato : 10-11-04 23:20

Desværre.. det hjalp ikke

Det mærkelige er bare at deaktivere jeg firewalken fungere det perfekt med
det samme

Fra : Bisgaard

Dato : 10-11-04 23:50

Kan se at loggen i firewall skriver:

*11/10/2004 23:44:23 **SYN Flood to Host** 192.168.2.101, 4193->>
193.201.39.99, 80 (from WAN Outbound)
11/10/2004 23:44:12 **SYN Flood to Host** 192.168.2.101, 4157->>
81.19.246.13, 80 (from WAN Outbound)
11/10/2004 23:39:19 **SYN Flood to Host** 192.168.2.101, 3910->>
193.201.39.99, 80 (from WAN Outbound)

Så jeg skal nok søge hjælp i gruppen netværk