Browser
stl_s 3840
arlet 2470
FF 1.0
Fra : Zup Zuip

Dato : 10-11-04 17:44

Findes der en dansk sprogpakke til FireFox 1.0 ??

Har fundet et link: http://www.greyparrots.tuknet.dk/firefox/pack.html men
den er til 0.96.

Kan den bruges ?

Bruger Windows udgaven.

Fra : Carl Drud

Dato : 10-11-04 18:54

Zup Zuip wrote:

> Findes der en dansk sprogpakke til FireFox 1.0 ??
>
> Har fundet et link: http://www.greyparrots.tuknet.dk/firefox/pack.html men
> den er til 0.96.
>
> Kan den bruges ?

Det tror jeg næppe. Som der står i release notes til 1.0, om extensions
til versioner tidligere end 1.0:

"Those Extensions will be disabled when 1.0 starts, and users will have
to download and install 1.0 compatible versions manually."

Carl

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 10-11-04 19:44

Zup Zuip skrev:
> Findes der en dansk sprogpakke til FireFox 1.0 ??

Du kan hente FireFox på norsk og svensk og mange andre sprog - men
ikke dansk!?
thomas

Fra : kenth hvam

Dato : 10-11-04 23:32

ThomasD (dk) wrote:

> Du kan hente FireFox på norsk og svensk og mange andre sprog - men ikke
> dansk!?
> thomas

visse vasse
http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/latest-0.11-l10n/

/kenth

Fra : Jørgen Madsen

Dato : 11-11-04 00:13

"kenth hvam" <kph@khvam.dk> skrev i en meddelelse

> visse vasse
> http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/latest-0.11-l10n/
>
> /kenth

Flot oversættelsesarbejde!!!
Kan ikke takke oversættelsesholdet nok.

Jørgen

Fra : Bo Christensen

Dato : 11-11-04 21:41

> visse vasse
> http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/latest-0.11-l10n/

Jeg har prøvet "firefox-1.0.da-DK.win32.installer.exe".

Afinstallerede først 0.9.3 med dansk udvidelsesmodul.

Det gik ikke så godt; alt hvad jeg så til FF 1.0 var et grimt vindue med
følgende røde tekst: accesskey="&allowPopups.accesskey;"

Er nu efter en times bøvl tilbage på 0.9.3 - under Windows er det måske
en god ide at vente til den officielle udgivelse ?/!

--
Mvh.
Bo.

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-04 22:21

> Jeg har prøvet "firefox-1.0.da-DK.win32.installer.exe".

Har jeg også, men også uden større held

> Afinstallerede først 0.9.3 med dansk udvidelsesmodul.

Installerede dog oveni den engelske udgave

> Det gik ikke så godt; alt hvad jeg så til FF 1.0 var et grimt vindue
> med følgende røde tekst: accesskey="&allowPopups.accesskey;"

Samme fejl her

> Er nu efter en times bøvl tilbage på 0.9.3 - under Windows er det måske
> en god ide at vente til den officielle udgivelse ?/!

Vendte tilbage til den engelske udgave, men skulle nogen have en løsning,
er jeg da taknemmelig

> --
> Mvh.
> Bo.

Carsten Sørensen

http://www.forshus.dk

Fra : Gevaldi

Dato : 11-11-04 23:31

CS skriblede:

> Har jeg også, men også uden større held

Hvorfor henter i så ikke bare zip filen, så
er i fri for bøvlet med installation. Den er
fix og færdig lige til at udpakke og flytte
til en lokation efter eget valg :)

--
/Gevaldi

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-04 14:40

"Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> CS skriblede:

> Hvorfor henter i så ikke bare zip filen, så
> er i fri for bøvlet med installation. Den er
> fix og færdig lige til at udpakke og flytte
> til en lokation efter eget valg :)

Netop fordi det ingen forskel giver, stadig samme fejl

> --
> /Gevaldi

Carsten Sørensen

http://www.forshus.dk

Fra : Zup Zuip

Dato : 12-11-04 15:51

CS wrote:

> Har jeg også, men også uden større held

> Installerede dog oveni den engelske udgave

> Samme fejl her

Ingen fejl her, afinstallrede først den engelske og så inst. den danske.
Har også prøvet på min nabo's pc blot at installere den oven i den engelske,
uden problemer.

Der er nok noget det tyder på at hvis man har haft 0.9x på så virker det
ikke.

Fra : Søren Christensen

Dato : 12-11-04 16:51

Hej

De builds i henter er ikke færdig til udgivelse, og I må derfor forvente
fejl som dem i oplever. Den danske oversættelse blev simpelthen ikke
færdig til tiden pga. disse småfejl, men det skulle ikke vare længe.
Nogle fejl kan kureres ved at slette jeres .mozilla mappe, men vær
opmærksom på at i også mister jeres bogmærker osv. på den måde.

Hilsen
Søren Christensen
Det Danske Firefox Team

--