Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Foretrukne...
Fra : Wagner

Dato : 07-11-04 18:42

Jeg har en del links under mine foretrukne som jeg gerne vil sende til en
kammerat.
Hvordan gør jeg lettest det?
vh
Wagner

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 07-11-04 19:34

"Wagner" <@> skrev i en meddelelse
> Jeg har en del links under mine foretrukne som jeg gerne vil sende
> til en kammerat.
> Hvordan gør jeg lettest det?
> vh
> Wagner

Det letteste ville for mig være at eksportere hele molevitten og sende
det HTML-dokument, der kommer ud af manøvre, til din bekendt.

Åbn Internet Explorer
Klik på Filer
Klik på Import/Eksport
Vælg og marker Eksporter foretrukne emner.
Klik Næste
Vælg nu den mappe, du vil eksportere - og her ville jeg måske vælge mappen
med det hele.
Klik på næste og vælg en fornuftig placering - f.eks. skrivebordet.
Gem nu filen, som hedder bookmark.htm (filtype HMTL)
Klik på Næste - derpå på Udfør.

Nu ligger mappen fint på skrivebordet og klar til at blive sendt som
vedhæftet fil til din bekendt.
Når filen åbnes i modtagerens Internet Explorer, kan han umiddelbart bruge
henvisningerne.

Hans-Jørgen