Canon Pixma
Fra : Kim

Dato : 12-11-04 23:22

Nogen der har erfaring med Canon's nye Pixma multifunktions printer?

Udtalelser søges.

Kim

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-04 00:18

> Nogen der har erfaring med Canon's nye Pixma multifunktions printer?
>
> Udtalelser søges.

Ja, jeg har en iP4000 og jeg kan kun anbefale den.

Søg efter ip4000 her i forummet så får du en masse om den.

Du kan også kikke her.

http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/canon_ip4000.html

Kim Michael Larsen

mail : kimila snabel a mail dot dk

Fra : Byte Me

Dato : 13-11-04 01:17

On Fri, 12 Nov 2004 23:21:54 +0100, "Kim" <Hallo@kmi.dk> wrote:

>Nogen der har erfaring med Canon's nye Pixma multifunktions printer?

Dejlig maskine. Købte en for 4 uger siden og har bestemt
ikke fortrudt.

mvh BM

Fra : Peter Jensen

Dato : 13-11-04 02:42

Kim wrote:
> Nogen der har erfaring med Canon's nye Pixma multifunktions printer?
>
> Udtalelser søges.
>
> Kim

Super duper kvalitet

Hurtigt og lydløst print

CD print fungerer helt perfekt

Foto print i verdensklasse

ellers noget du vil vide ?

Ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive da du absolut
intet nævner om hvad dine kriterier er, men det
er så absolut en helt igennnem glimrende printer
til de behov jeg har...
--
Peter J

Fra : Dan

Dato : 13-11-04 15:39

> Nogen der har erfaring med Canon's nye Pixma multifunktions printer?
>
> Udtalelser søges.
>
> Kim

Hejsa!

Jeg har også lige købet en i Kamerahuset i Kbh Nv.!

Den lave de fede billed print! Super maskine!

Dan

Fra : Kim

Dato : 13-11-04 16:34

Jeg har læst alle roserne om ip4000 og skal også selv have sådan en.

Jeg søger blot oplysninger om Canon PIXMA MP110 , som både kan scanne,
kopiere og printe. Jeg ved den ikke har adskilte farvepatroner og derfor
måske ikke er helt på højde med ip4000, når det gælder print.

Anvendelse vil være almindelig print, med grafik og farver, samt kopiering
af materiale af samme art.

Et konkret spørgsmål er om det er samme gode kvalitet og begejstring som
ip4000

Kim