Hvilken HD
Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 12-11-04 14:25

½øjs@

Min ene HD har lige været så "venlig" at stå af.
Jeg har ikke fulgt en dyt med i, hvad der er in, og hvad der er out. Jeg
havde tænkt på omkring 160 Gb. 7200rpm er fint nok, 10k er vist for dyre
endnu, mener jeg at have hørt.

Nogle forslag/erfaringer, og hvad skal man holde sig langt væk fra for
tiden.

/Ole

Fra : Martin [5220]

Dato : 12-11-04 18:00

> Nogle forslag/erfaringer, og hvad skal man holde sig langt væk fra for
> tiden.

Køb en Seagate Cheetah, det er nogle kanon diske IMHO.

/Martin

Fra : Anders pedersen

Dato : 12-11-04 19:31

On Fri, 12 Nov 2004 14:25:02 +0100, /Ole (6000) wrote:

> [...]
> endnu, mener jeg at have hørt.
>
> Nogle forslag/erfaringer, og hvad skal man holde sig langt væk fra for

Gruppen for harddiske er
dk.edb.hardware.drev

--
Med venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-11-04 14:29

/Ole (6000) wrote:

> Nogle forslag/erfaringer, og hvad skal man holde sig langt væk fra
> for tiden.

Erfaringer og forslag finder du i dk.edb.hardware.drev

Jesper G. Poulsen