Hvilken router..?
Fra : TexasFlood

Dato : 11-11-04 19:19

Jeg skal skifte ADSL udbyder fra Cybercity til TDC(medarbejderbredbånd).
Hos TDC får man jo ingen router med i abonnementet.
Jeg har i forvejen en 4 port switch til hjemmenetværket, men har hørt
at det er en klar fordel at have en switch også.

Skal jeg leje en eller købe en ?
Jeg er ingen hardware nørd - ej heller nybegynder.
Hvis jeg skal købe en - hvilken er det bedste valg ?

TF

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 11-11-04 19:32

TexasFlood wrote:
> Skal jeg leje en eller købe en ?
> Jeg er ingen hardware nørd - ej heller nybegynder.
> Hvis jeg skal købe en - hvilken er det bedste valg ?

Jeg ville tage noget af det billigste fra D-Link eller Linksys. Men prøv
at spørge ovre i dk.edb.netvaerk - det er der alle netværksnørderne
sidder

--
Mvh.
Peter Bak

Fra : Vega

Dato : 11-11-04 21:10

"Peter (8464)" <usenet@vesterbro24.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg ville tage noget af det billigste fra D-Link eller Linksys. Men prøv
> at spørge ovre i dk.edb.netvaerk - det er der alle netværksnørderne
> sidder

Jeg har en router fra Linksys, som jo er en del af Cisco Networks, og den
virker kanon. Klart anbefales værdig.

Mvh. Vega.