USB MUS/PRINTER
Fra : BHV

Dato : 10-11-04 12:18

Hej

Har en industri-pcer med kun 1 USB port. Da der ikke er nogen PS2 museport
på den havde jeg tænkt mig at anskaffe en USB mus. Nu siger rygterne bare at
en printer og en mus kan ikke dele en USB port gennem en USB HUB. Er det
bare rygter eller hvad. Erfaring søges.

Benny

Fra : Claus Tersgov

Dato : 10-11-04 14:02

BHV skriblede og skrablede følgende:

> [...]
> rygterne bare at en printer og en mus kan ikke dele en USB port
> gennem en USB HUB. Er det bare rygter eller hvad. Erfaring søges.

Det er nogle latterlige rygter!

Der er intet firma med respekt for sig selv, der fremstiller en
industrimaskine som ikke kan køre med en mus og printer samtidig....

Jeg har både 2 x printer, 1 mus, 1 digitizer, 1 scanner samt 2 x cd-rom og
4x harddiske samt kamera, en kortlæser og en USB pen på samt en USB HUB på
USB portene samtidig, og det kører glimrende..

Det er ikke en industri pc, men et Asus kvalitetsbundkort.

Claus

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-11-04 17:43

BHV wrote:

> gennem en USB HUB. Er det bare rygter eller hvad. Erfaring søges.

Det er rygter.

Jesper G. Poulsen