Trådløs (ikke Bluetooth) tastatur rækkevid~
Fra : Koeffe

Dato : 10-11-04 00:01

Jeg har et Logitech trådløst tastatur (Y-RC14), hvis rækkevidde er
indskrumpet til at jeg skal have receiveren stående klods op af tastaturet,
hvormed idéen med et trådløst tastatur går lidt tabt.

Kan man gøre noget for at gøre rækkevidden længere?

--
Koeffe

Fra : John Doe

Dato : 10-11-04 00:53

Skifte batteri?

John

Fra : Koeffe

Dato : 10-11-04 13:17

"John Doe" <virker_ikke@slut.prut> skrev i en meddelelse

> Skifte batteri?

Been there, done that, got the t-shirt!

--
Koeffe

Fra : BHV

Dato : 10-11-04 12:21

"Koeffe" <kena_FJERN_DETTE_@mail.dk> wrote in message
> [...]
tastaturet,
> hvormed idéen med et trådløst tastatur går lidt tabt.
>
> Kan man gøre noget for at gøre rækkevidden længere?

Ja, det er pisse kedelig, at sådan et tastatur ikke kan række mere end 10 cm
når der kommer en mobil der snakkes i, tæt på.

Benny

Fra : Koeffe

Dato : 10-11-04 13:18

"BHV" <bhv@REMOVEgavazzi.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det er pisse kedelig, at sådan et tastatur ikke kan række mere end 10
cm
> når der kommer en mobil der snakkes i, tæt på.

Mit problem er der nu hele tiden.

--
Koeffe