Canon i850 printer
Fra : Jens Lundtofte

Dato : 09-11-04 21:17

Hejsa

Har problemer med min i850, den er begyndt at skrive mærkeligt ud.
Jeg er rimelig sikker på det ikke er printerhovedet, men kan selvfølgelig
ikke udelukkes. Når jeg laver testprint så mangler der bl.a cyan. Når jeg
vil justere printerhoved kommer der godt nok cyan ud, jeg er forvirret.
Hvis det skulle være printerhoved, er der så nogen der ved hvor det
kan købes, jeg kan ikke finde det nogen steder.
Det skal lige siges at den har været lånt ud og de havde printet ud
medens den stod til en HP 895 printer som standart. Er der evt.
noget i printeren der skal nulstilles.
Hilsen
Jens