Canon Pixma ip 4000, kant til kant print
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-11-04 19:38

Hej

jeg har lige fået en Canon Pixma 4000 printer..

Og den er er jo bare god af hvad jeg har fundet ud af indtil videre...

Jeg har kun hentet de nyeste drivere på nettet og installeret og jeg bruger
windows XP

Men er der nogen der ved hvordan jeg printer et billede ud i A4 kant til
kant? for bruger jeg bare windows´ picture wiever og derfra printer ud og
vælg full size.. så er der stadig ca. 3mm kant til ventre ca. 6 mm til højre
og ca. 12mm i top og bund...

Nogen der ved hvordan, inden man prøver med et fullsize print mere?

Fra : Tommy Fer

Dato : 09-11-04 22:42

> [...]
> højre og ca. 12mm i top og bund...
>
> Nogen der ved hvordan, inden man prøver med et fullsize print mere?

Der medfølger et ret brugervenligt program, Easy Photoprint, har altid
benyttet det, og man skal være talentfuld for at få nogen misforståelser ud
af det

mvh Tommy Fer

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-04 23:39

> Der medfølger et ret brugervenligt program, Easy Photoprint, har altid
> benyttet det, og man skal være talentfuld for at få nogen misforståelser
ud
> af det

Helt enig, det virker fint til det hele.

Men der er desværre et lille minus, programmet kan kun se jpg filer, men
ellers som sagt fint til det hele.

Kim Michael Larsen

mail : kimila snabel a mail dot dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-11-04 15:30

"Kim Michael Larsen" <kimila snabel a mail dot dk> wrote in message
> ud
>
> Helt enig, det virker fint til det hele.
>
> Men der er desværre et lille minus, programmet kan kun se jpg filer, men
> ellers som sagt fint til det hele.

Okay tak... ja... Virkede fint og det bliver jo bare flot... Men synes ikke
jeg lige kan se info for billedet... Der kunne da godt stå opløsningen ud
for billedet.. For jeg kom til at printe et nedskalleret billede ud, som var
noget med 1/4 del af opløsningen.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-11-04 15:31

"Tommy Fer" <NOSPAM@FOTOFer.dk> wrote in message

> Der medfølger et ret brugervenligt program, Easy Photoprint, har altid
> benyttet det, og man skal være talentfuld for at få nogen misforståelser
> ud af det

Mange tak... Men jeg forstår bare ikke lige hvorfor windows ikke kan gøre
det ordenlig.. for driverne fortæller vel hvor langt ud til sidenre den kan
printe...