Hvilken af disse harddisk er hurtigst?
Fra : Olsen

Dato : 09-11-04 11:38

Kører pt med en IBM-DTLA-307045-40GB harddisk.

Imidlertid synes jeg at min Quantum AT Fireball, som jeg af og til
bruger til slave, er hurtigere.

Kan det passe?

Der er stort set det samme på dem.

Kører med XPpro+sp2 uden netværk.

\Olsen

Fra : Kim

Dato : 09-11-04 12:17

On Tue, 9 Nov 2004 11:37:49 +0100, "Olsen" <snipnospamSLET@mail.dk>
wrote:

>Kører pt med en IBM-DTLA-307045-40GB harddisk.

>Imidlertid synes jeg at min Quantum AT Fireball, som jeg af og til
>bruger til slave, er hurtigere.

>Kan det passe?

Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.drev

fut : dk.admin.netikette

--
Kim

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 09-11-04 20:54

Olsen skrev :
> Kører pt med en IBM-DTLA-307045-40GB harddisk.
>
> Imidlertid synes jeg at min Quantum AT Fireball, som jeg af og til
> [...]
Prøv med et program ala HDTach (gerne den gamle detaljerede udgave), men tag
det kun for vejledende!

Det kan være at diskene er fragmenteret og det betyder faktisk ret meget for
brug af disken i praksis (men ikke for HDTach).

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/