God mikrofon til optagelse af tale
Fra : Kim

Dato : 07-11-04 22:36

Hej Gruppe

Jeg skal have en god mikrofon til optagelse af tale, der skal brændes på cd
og anvendes som undervisningsmateriale.

Jeg har kigget på Logitech USB Desktop Microphone som virker nem at
installere m.m.

Hvilke programmer kan I anbefale til selve optagelsen?

Kim

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 08-11-04 19:57

> Jeg skal have en god mikrofon til optagelse af tale, der skal brændes på
cd
> og anvendes som undervisningsmateriale.

Jeg synes absolute ikke du skal vælge sådan en billig microfon. Den er fin
til prisen, men når du går efter kvalitet skal du finde dig en "rigtig"
microfon som forbindes vi jack-stik.

mvh
TK

Fra : Kim

Dato : 08-11-04 20:23

> Jeg synes absolute ikke du skal vælge sådan en billig microfon. Den er fin
> til prisen, men når du går efter kvalitet skal du finde dig en "rigtig"
> microfon som forbindes vi jack-stik.

Hej Thomas, tak for svaret

Har du nogle forslag?

Kim

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 08-11-04 20:49

> Har du nogle forslag?

Ikke umiddelbart. Men jeg forslår at du kigger på bla.

www.tapeconnection.dk
eller
www.hifiklubben.dk

eller kigger i en forretning der sælger lydudstyr.

mvh
TK