Logitech USB 20 headset.
Fra : Ivan

Dato : 07-11-04 15:57

Hej Gruppe.

Ved nogen om der kan fåes opdateringer, som giver flere valgmulighedder i
lydmikseren.
Den mangler b.la. "line in" indgangen. Dette gør at jeg ikke kan høre lyden
fra mit tv-kort.
Lyden fra tv-kortet er kun i jackstikket og ikke i Logitech USB headset.
Har ledt på deres hjemmeside.

PS: Jeg ved godt, at man i egenskaberne selv skal vælge hvor mange og hvilke
Jeg ved også, at der er to miksere (ind og ud).
Det er simpelthen softwaren der er mangelfuld efter min vurdering.

MVH Ivan Hansen.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 07-11-04 22:29

"Ivan" <hardutaltmedditbarnidag@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg ved også, at der er to miksere (ind og ud).
> Det er simpelthen softwaren der er mangelfuld efter min vurdering.

Lyden fra mit tvkort sættes i line ind på lydkortet og herefter er det vist
ligegyldigt hvilket headset man bruger.

Kurt

Fra : Ivan

Dato : 08-11-04 10:14

Hej.

Til Kurt:
Jeg benytter også line in til tvkortet.
Men så snart USB headset er kommet i, skiftes der over til den lydmikser,
som hører til USB, og så er der ikke længere support på line in.
Har talt med Logitech om det. Der er en begrænsning i driverne (som
Microsoft levere). I følge Logitech er man nødt til at bruge to headset - et
til hver stik type.

MVH Ivan Hansen.