Nyt lydkort
Fra : Ole Sørensen

Dato : 07-11-04 10:52

   Hej

Jeg skal bruge et nyt lydkort til erstatning for mit Soundblaster
Live! 5.1, men jeg vil (helst) beholde mit nuværende højtaler system.
Jeg stiller ikke de store krav til kortet, bruger det næsten
udelukkende til musik i mp3 format.

Nuværenden system:
OS: Windows XP Home SP2
Højtalere: DeskTop Theater 5.1 - DTT 2200 - Cambridge Soundworks
--
Med Venlig Hilsen
Ole Sørensen

Fra : LarsS

Dato : 07-11-04 13:46

Ole Sørensen skrev:

> [...]
>
> Nuværenden system:
> OS: Windows XP Home SP2
> Højtalere: DeskTop Theater 5.1 - DTT 2200 - Cambridge Soundworks

Kig evt. på
http://www.xs-sound.dk/data/products/index_audiotrak.html

/LarS

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-11-04 14:30

LarsS wrote:

> Kig evt. på
> http://www.xs-sound.dk/data/products/index_audiotrak.html

Det var lige mit råd

Jesper G. Poulsen

Fra : Brian Lund

Dato : 07-11-04 18:35

> [...]
> Live! 5.1, men jeg vil (helst) beholde mit nuværende højtaler system.
> Jeg stiller ikke de store krav til kortet, bruger det næsten

Undskyld, men hvad skal du så med et nyt kort?
Eller det gamle er måske defekt :)?

Brian

Fra : Ole Sørensen

Dato : 08-11-04 13:11

On Sun, 7 Nov 2004 18:35:02 +0100, "Brian Lund"
<geronimo@nomail-mobilixnet.dk> wrote:

>Undskyld, men hvad skal du så med et nyt kort?
>Eller det gamle er måske defekt :)?

Kortet virker perfekt, men der er en fejl i driverne som gør at XP
"hænger". Jeg har søgt nettet igennem for løsninger, Creative har ikke
lavet nye driver, og Microsoft foreslår at man afinstallere driverne
og brugere deres egne. De virker skam! Men så er der ingen lyd i den
mitterste og de to bagerste højtalere
--
Med Venlig Hilsen
Ole Sørensen