aktiviteter
Fra : MVN

Dato : 12-11-04 20:00

er der ikke en hjemmeside om forskellige aktiviteter,kulturelle muligheder
osv. ??

eks. juleudstillinger,koncerter,andre arrangementer osv osv.

Fra : MVN

Dato : 15-11-04 08:27

"MVN" <o@o.o> skrev i en meddelelse
> er der ikke en hjemmeside om forskellige aktiviteter,kulturelle muligheder
> osv. ??
>
> eks. juleudstillinger,koncerter,andre arrangementer osv osv.

åbenbart ikke :-/

Fra : Nette

Dato : 15-11-04 11:03

"MVN" skrev i en meddelelse
> er der ikke en hjemmeside om forskellige aktiviteter,kulturelle muligheder
> osv. ??
>
> eks. juleudstillinger,koncerter,andre arrangementer osv osv.

Jo, se her http://www.aarhus.dk/aa/portal/kultur

Nette

Fra : MVN

Dato : 15-11-04 12:03

"Nette" <nettesnetpostfjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jo, se her http://www.aarhus.dk/aa/portal/kultur
>
> Nette

ok,mange tak,jeg bor bare i korsør og søger helst sider over sjælland....
men mange tak for svaret

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 15-11-04 17:06

Mon, 15 Nov 2004 12:03:12 +0100, skrev "MVN" <o@o.o> i dk.fritid:

>ok,mange tak,jeg bor bare i korsør og søger helst sider over sjælland....
>men mange tak for svaret

For det Storkøbenhavnske område kan du bruge www.aok.dk

Og ellers er der http://www.kultunaut.dk hvor du kan klikke dig frem
til alle egne af landet.

--
mvh Gitte Sørensen

Gitte's Rodebutik: http://gydda.dk

Fra : MVN

Dato : 16-11-04 08:34

"Gitte Sørensen" <news@gydda.invalid> skrev i en meddelelse

> For det Storkøbenhavnske område kan du bruge www.aok.dk
>
> Og ellers er der http://www.kultunaut.dk hvor du kan klikke dig frem
> til alle egne af landet.
>

> --
den side er perfekt,mange tak....

MVN

Fra : Nette

Dato : 16-11-04 23:44

"MVN" skrev

> ok,mange tak,jeg bor bare i korsør og søger helst sider over sjælland....
> men mange tak for svaret

Nåå, jamen det meldte historien jo ikke noget om.

Nette