MS Windows
briani 27239
genstridig mappe
Fra : Sørensen

Dato : 12-11-04 11:10

Jeg har en mappe på min secondære harddisk, som jeg har brugt til forskellig
backup. Nu er den tom, og jeg ønsker at slette den - men kan ikke ! Når jeg
forsøger, siger den "Det er ikke muligt at slette fil. Kildefilen
eller -disken kan ikke læses".
Hvordan slipper jeg af med den?
sørensen

Fra : Sørensen

Dato : 12-11-04 12:51

tilføjelse..
Ja, det er så i WIndows XP sp2 - hvis det skulle gøre nogen forskel!
sørensen

Fra : BJ Denmark

Dato : 12-11-04 13:30

Sørensen wrote:
> kan ikke ! Når jeg forsøger, siger den "Det er ikke muligt at slette
> fil. Kildefilen
> eller -disken kan ikke læses".
> Hvordan slipper jeg af med den?

Jeg har flere gange haft held med lignende ting ved at genstarte i
fejlsikret tilstand, så så slette den derfra.

--
BJ Denmark

Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet "Du er en idiot"
får nogen til at indse at de ikke har ret.

Fra : Sørensen

Dato : 12-11-04 14:00

> Jeg har flere gange haft held med lignende ting ved at genstarte i
> fejlsikret tilstand, så så slette den derfra.

Er nu prøvet - uden helt. Nogen der evt. kender noget software der kan
fjerne sådan èn??
sørensen

Fra : Gnistn

Dato : 12-11-04 14:51

Sørensen wrote:
> Er nu prøvet - uden helt. Nogen der evt. kender noget software der
> kan fjerne sådan èn??

Prøv Dr. Delete
http://www.docsdownloads.com/Tier1/dr-delete.htm

--