MS Windows
briani 27239
Link til Ad-aware afløser?
Fra : Hans Paulin

Dato : 11-11-04 22:41

Der var én der smed et link til Ad-awares afløser for nylig - men efter
formatering er det væk; den hed noget med "Personel", mener jeg.
Hans

Fra : Gevaldi

Dato : 11-11-04 23:26

Hans Paulin skriblede:
> Der var én der smed et link til Ad-awares afløser for nylig - men
> efter formatering er det væk; den hed noget med "Personel", mener jeg.

Når du nu ved det hedder noget ala
AdAware, hvorfor søger du så ikke
på google:
http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&q=adaware

--
/Gevaldi

Fra : JSH [9800]

Dato : 11-11-04 23:45
Fra : Hans Paulin

Dato : 12-11-04 00:08

JSH [9800] skrev:

> Her er et link: http://www.downloadcentral.dk/file.php?fileid=457

Ja, dét var et lækkert ét!
Hans

Fra : Hans Paulin

Dato : 12-11-04 00:00

Gevaldi skrev:

> Når du nu ved det hedder noget ala
> AdAware, hvorfor søger du så ikke
> på google:
> http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&q=adaware

Jeg har søgt - men ikke fundet noget.

Tak for din hjælp.
Hans

Fra : Asle Bjerva

Dato : 11-11-04 23:28

"Hans Paulin" <me@privacy.net> skrev i melding
> Der var én der smed et link til Ad-awares afløser for nylig - men efter
> formatering er det væk; den hed noget med "Personel", mener jeg.

Heter Ad-aware personal
http://www.lavasoftusa.com/

--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no

Fra : Hans Paulin

Dato : 12-11-04 00:00

Asle Bjerva skrev:

> Heter Ad-aware personal
> http://www.lavasoftusa.com/

Tak!
Hans

Fra : John

Dato : 11-11-04 23:34

"Hans Paulin" skrev i en meddelelse

> Der var én der smed et link til Ad-awares afløser for nylig - men efter
> formatering er det væk;

Ad-Aware SE Pers. Vi smider da gladelig en ny, fx her:

http://www.snapfiles.com/get/adaware.html

Mvh John :)

Fra : Hans Paulin

Dato : 12-11-04 00:08

John skrev:

> Vi smider da gladelig en ny, fx her:
>
> http://www.snapfiles.com/get/adaware.html

Tak - jeg sidder hér med 1/2 halsbetændelse og er ikke så frisk - samtidig
med at jeg er ved at formatere to maskiner
Hans

Fra : Byte Me

Dato : 12-11-04 00:39

On Fri, 12 Nov 2004 00:07:35 +0100, "Hans Paulin" <me@privacy.net>
wrote:

>Tak - jeg sidder hér med 1/2 halsbetændelse

Jeg har den anden halvdel hvis du vil have et komplet sæt.

Fra : Hans Paulin

Dato : 12-11-04 09:20

Byte Me skrev:

> Jeg har den anden halvdel hvis du vil have et komplet sæt.

Dét er måske den halvdel jeg er sluppet af med

God bedring!
Hans

Fra : John

Dato : 12-11-04 03:37

> Tak - jeg sidder hér med 1/2 halsbetændelse og er ikke så frisk - samtidig
> med at jeg er ved at formatere to maskiner

Hehe... to maskiner.. så har du jo begge hænder fulde :)

God bedring! Mvh John

Fra : Hans Paulin

Dato : 12-11-04 09:19

John skrev:

> Hehe... to maskiner.. så har du jo begge hænder fulde :)

Det' jo dét!

> God bedring! Mvh John

Tak!
Hans