MS Windows
briani 27239
Nikon D70og 4GB Muvou Kort
Fra : Henrik H

Dato : 11-11-04 22:28

Hej NG
Så fik jeg købt mit D70 smed mit 4GB kort i som jeg købte i en Mp3
afspiller, dengang det trick var hot. Er der nogle råd om hvordan jeg kan
komme til at se hele kortet. Løseligt beregnet kan jeg se 2GB. Egentligt
virker det lidt underligt, jeg formaterer "format" blinker, og så er der
stadig billeder på kortet!!!!
Nu var jeg syg den dag vi lærte om tålmodighed i skolen, så muligvis dukker
der en forklaring op, når jeg lærer kameraet nærmere at kende, men en
afklaring ville da være rar nu.
Hilsen
Henrk

Fra : Henrik H

Dato : 11-11-04 22:30

ØØØbs
Den røg i forkert gruppe.
sorry
Henrik

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-11-04 15:23

Henrik H wrote:
> ØØØbs
> Den røg i forkert gruppe.
> sorry
> Henrik

Både og - CF kort bruges jo til mange ting - og spørgesmål om selve CF
kortet er Ok her - bare ikke kameraet

Mit gæt er at du ikke får det formatteret med Fat32 ?

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk