Hjælp til opdatering af visse ting
Fra : Jan

Dato : 11-11-04 10:54

Hejsa

På min hjemmeside på www.gab3.dk, har jeg under nyttige informationer, et
punkt der hedder ledige lejemål.

Jeg syntes ikke det er lavet så smart som jeg egentlig gerne ville have, men
jeg kan ikke umiddelbart finde på andre måder at lave det på.
Nu sidder jeg så og tænker om der er nogen af jer der ude, der har et smart
forslag til en anden måde at lave det på.
Det er nemlig sådan at der jævnligt skal opdateres i den, der skal nye
opslag på, de skal fjernes på en given dato - kan det laves smart så jeg
ikke selv skal gå og huske hvornår de skal fjernes, kan man evt. sætte dem
til selv at blive fjernet når den dato kommer osv...

Lad mig høre nogle gode forslag eller om jeg bare skal lade det være som det
er nu.

Mvh

Jan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-11-04 15:41

Jan skrev:

> [...]
>ikke selv skal gå og huske hvornår de skal fjernes, kan man evt. sætte dem
>til selv at blive fjernet når den dato kommer osv...

Du kan med serverside, php eller asp, afhængig af hvad du har
mulighed for på dit webhotel.

Når du har fundet ud af det, så spørg i
news:dk.edb.internet.webdesign.serverside.php eller
--
Knud