Julemand til juleaften
Fra : Nielsen

Dato : 10-11-04 19:51

Hej,

Er der nogen her der kender til et sted hvor man kan "leje" en julemand til
juleaften?

Vores søn er helt overbevist om at julemanden kommer, for det gjorde han
sidste år. I år skal vi bare ikke holde jul med den onkel der spillede
julemand sidst........Og farmand skal jo helst være der til at passe på

mvh
Nielsen

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 10-11-04 20:04

Nielsen (mn2@outsearch.dk) skrev følgende:

> Er der nogen her der kender til et sted hvor man kan "leje" en
> julemand til juleaften?

Måske er her noget, som du kan bruge.

http://www.fubbi.dk/julemand.html

http://www.julehygge.dk

Ellers var det måske en mulighed at leje et julemandskostume og alliere
sig med naboen.

God Jul!
Henriette Døssing

Fra : Charlotte Jensen

Dato : 10-11-04 20:30

On 10/11/04 19:50, in article 4192631a$0$254$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
"Nielsen" <mn2@outsearch.dk> wrote:

> [...]
> sidste år. I år skal vi bare ikke holde jul med den onkel der spillede
> julemand sidst........Og farmand skal jo helst være der til at passe på

Hvor gammel er sønnen ?
Farmand kan godt lige gå for at ordne noget - og vupti julemanden kommer
imens far er væk

Mvh.
Charlotte

Fra : jens

Dato : 10-11-04 21:18

"Nielsen" <mn2@outsearch.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Er der nogen her der kender til et sted hvor man kan "leje" en julemand
> til juleaften?

hvor ca. bor i

Jens

Fra : Nielsen

Dato : 13-11-04 12:40

"jens" <skriddinnar@hotmail.com> skrev i en meddelelse.....
> hvor ca. bor i

Vi bor i Herlev.....

Fra : jens

Dato : 13-11-04 14:07

"Nielsen" <mn2@outsearch.dk> skrev i en meddelelse
> Vi bor i Herlev.....

ok det var en skam, jeg kender en billig julemand, som måske ville tage et
jop mere.
men der er sq nok for langt fra horsens til herlev.

Jens

Fra : Nille

Dato : 10-11-04 21:57

"Nielsen" <mn2@outsearch.dk> wrote in message
> [...]
> sidste år. I år skal vi bare ikke holde jul med den onkel der spillede
> julemand sidst........Og farmand skal jo helst være der til at passe på

Hvad med at "bytte" med en af sønnens legekammerater. Så kan du være
julemand hos dem og kammeratens far hos jer.

/Nille

Fra : MM

Dato : 11-11-04 14:47

> [...]
> Hej,
>
> Er der nogen her der kender til et sted hvor man kan "leje" en julemand

Jeg har lige set i den lokale ugeavis en annonce for en julemand som mod
betaling tager på besøg i november og december, også juleaften, hos private
og institutioner, men nu ved jeg jo ikke hvor du bor.

mvh.
Mette