En guddommelig lyd :-) og mere hjælp
Fra : Kate

Dato : 10-11-04 17:50

Først: Den guddommelige lyd var Lante der skreg på mad, ja, virkeligt,
lige før. Han spiste, ikke meget, men han spiste. Hold da op hvor blev
jeg glad. Han kom med de andre ud i køkkenet med halen rejst højt og
miavede helt tydeligt og klart....Yeahhhh

Han spiste jo slet ikke i går og ville næsten ikke nusse. I morges var
han ret kælen, men ville stadig ikke spise, så jeg endte med at
tvangsfodre ham. Han fik ikke meget, det meste endte på bordet, men
lidt kom der da i ham. Jeg tog hans dåse-S/D og hældte en god portion
vand i og op på en lillebitte teske og så ellers ind i munden. Så kunne
han i hvert fald mærke æad i sin mund igen. Om det er det der har fået
ham igang ved jeg ikke, men bare det at han gene vil ha' lidt giver mig
lidt håb om lys på den anden side. Det var ikke tilstede i går, da
frygtede jeg helt ærligt for hans liv. Puha....

Og så til hjælpen:
Nu har jeg købt tranebærkapsler. Det er jo ret store, indeholder 450mg
hver. I følge pakningen skal en voksen ha' 2 stk 3 gange dagligt. Hvor
meget skal Lante så ha'? Ifølge ekspedienten i Matas kan jeg godt dele
en kapsel og det kan jeg se jeg kan, men det er nok lettest at få i ham
som en pille og ikke hvis han skal det "løst", jeg forventer at det er
noget surt stads.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Denise

Dato : 10-11-04 18:26

Kate wrote:
> [...]
> jeg glad. Han kom med de andre ud i køkkenet med halen rejst højt og
> miavede helt tydeligt og klart....Yeahhhh

Hej Kate
Hvor er det bare dejligt når de endelig tager sig sammen til at glæde os
.
Jeg er ikke begyndt på tvang endnu, da jeg af og til kan få lidt i vores
misser, der jo har maveproblemer. Så jeg håber på der sker noget i morgen,
ellers må jeg revurdere situationen.
Tranebær har jeg desværre ingen ide om.

--
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 10-11-04 20:00

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in

> Jeg er ikke begyndt på tvang endnu, da jeg af og til kan få lidt i
> vores misser, der jo har maveproblemer.

Fik du talt med dyrlægen? Hvad sagde hun? Kan de holde deres mad i sig?

Fra : Denise

Dato : 10-11-04 20:11

Kate wrote:
> "Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in

> Fik du talt med dyrlægen? Hvad sagde hun? Kan de holde deres mad i
> sig?

Jamen hun sagde at jeg skulle sætte dem på skånekost, men helst faste. Jeg
satte dem på faste, men de har desværre ingen appetit. Blonde har kastet op
2 gange i dag, men kun galde, den smule mad han fik er dog blevet dernede.
Jeg må se i morgen hvad jeg skal gøre.

--
Hilsen Denise

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 11-11-04 03:14

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> writes:

*krydser finge og sender gode tanker til jer begge og misserne
--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : maz

Dato : 11-11-04 00:00

Kate wrote:
> [...]
> en kapsel og det kan jeg se jeg kan, men det er nok lettest at få i
> ham som en pille og ikke hvis han skal det "løst", jeg forventer at

Tranebær fås også som saft, hvis det er lettere at give ham med en
engangssprøjte måske?. Kliniske forsøg har påvist en gavnlig profylaktisk
virkning mod blærebetændelse, bakteuri mm hos mennesker. Ang. dosis, ville
jeg nok forhøre mig hos dyrlægen. Har ingen anelse om hvor meget katte må
få. For mennesker er saften jo ganske uskadelig, men jeg aner intet om
kattes tolerance for produktet. Du skal dog ikke forvente mirakler med
tranebær, men det er bevist at det kan hjælpe :) Krydser fingre for at det
vil gå bedre med Lante.

Beskrivelse af et klinisk dansk forsøg kan læses her:
http://www.dadlnet.dk/ufl/ufl0120/v_p/org2.htm

Fra : Kate

Dato : 14-11-04 11:16

"maz" <mackiavelli@nospam.dk> wrote in

> Tranebær fås også som saft, hvis det er lettere at give ham med en
> engangssprøjte måske?.

Jeg har ikke prøvet saften fordi jeg er forudindtaget Er der ikke
sukker i? Det kan jeg jo ikke lige se jeg skal proppe i ham.
Jeg har opløst pulveret fra kapslerne i en engangssprøjte, men det er
en kamp at få det i ham. Mit hjerte bløder for ham hver aften når jeg
slås med ham, for han skummer vildt om munden og hader det virkeligt :-
( men indtil jeg finder nogle mindre kaplser (hvis jeg kan finde dem)
så må vi desværre lide. Han forstår jo ikke at jeg gør det af
kærlighed. Heldigvis tilgiver han hurtigt

Fra : Leyna

Dato : 11-11-04 15:17

On 10 Nov 2004 16:50:07 GMT, Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote:

>Først: Den guddommelige lyd var Lante der skreg på mad, ja, virkeligt,
>lige før.

Hvor er det skønt at høre når der er fremskridt.
Der krydses fingre og poter herfra.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 13-11-04 02:40

Kate, hvordan går det med Lante?? Stadig fremad?
(håber - meget!)
--
Knus fra Ann R

Fra : Kate

Dato : 14-11-04 11:21

Ann Rudbeck <webmaster@fjerndettesiamis.com> wrote in

> Kate, hvordan går det med Lante?? Stadig fremad?
> (håber - meget!)

Ja, heldigvis. Tirsdag var jeg helt nede, indrømmet, jeg var overbevist
om at jeg nok mistede ham. Onsdag morgen ville han stadig ikke spise,
så der tog jeg mere drastiske midler i brug, i form af tvangsfodring.
Jeg opblødte hans vådkost rigtigt meget, tog en lillebitte teske og
fodrede ham, meget røg på bordet, men noget fik han slugt. Om aftenen
spiste han en lille smule selv, så da slap han for tvangfodring.
Torsdag morgen spiste han også lidt og om aftenen var han glubende
sulten og tog godt for sig Jeg kunne ha' tudet af glæde. Han får nu
sin S/D på nor,ale vilkår og han spiser godt. Han har fået gløden
tilbage i sine øjne og halen op. I det hele taget er han så god som ny.

Nu skal vi bare lære at styre hans urin så han slipper for mere bøvl og
jeg ikke skal spekulere i penisambutation, for det er mig ikke en
tiltalende tanke

Tak, for interessen. Det er så dejligt når man gerne må være ked og
glad uden at opleve hovedrysten