Konservator ??
Fra : Theodor

Dato : 10-11-04 17:44

Hej.

Er der nogle som kender en god konservator omkring Ikast området, da ham jeg
brugte har besluttet at lukke sin butik.

Tak på forhånd...

MVH Ronny T. Nielsen.

Fra : sailor99

Dato : 10-11-04 20:30

God konservator: Flemming Jensen,
"Diana Konservering", i Andst ved Bjerringbro.
Mvh
Georg

Fra : Lars Christensen

Dato : 14-11-04 18:16

Hej

Godt nok har vi mange ænder i ANS men alligevel

og forøvrigt ligger virksomheden egentlig i Kongensbro, men så er jeg vist
også ude i detaljen.

Lars

Fra : sailor99

Dato : 14-11-04 23:26