Aflæse eller nulstille sikkerhedskoden i 6~
Fra : Flemming Thor Hansen

Dato : 09-11-04 20:16

Programmet Nokia Logomanager (www.logomanager.co.uk) kan aflæse
sikkerhedskoden i Nokia telefoner (den som er 1234 eller 12345 som
standard og som skal bruges til fx. at slette alle gemte tlf. numre
eller at nulstille tællerne).

Problemet er at programmet ikke virker med det USB kabel jeg har til
min 6610.

Er der nogen der kender et andet program, der kan det samme, og som
kan benytte Nokias USB kabel???

På forhånd tak

Flemming Thor Hansen
Skriv 888 i starten af emnefeltet, hvis du sender e-mail til mig, ellers kommer den ned i karantænen sammen med de 100 vis af spam mails jeg får hver dag.