tinnitus
Fra : Hans Houmøller

Dato : 09-11-04 00:49

Har nogen her erfaring med behandling af tinnitus? Jeg er netop begyndt på
behandling i Kbh's amt og ville gerne høre fra andre der er længere end
jeg!
Hans

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 09-11-04 01:54

Hans Houmøller skrev:

> Har nogen her erfaring med behandling af tinnitus? Jeg er netop
> begyndt på behandling i Kbh's amt og ville gerne høre fra andre der
> er længere end jeg!

Hvor lang er du da?

Spøg til side!
Jeg har selv tinnitus, og jeg troede ikke at der fandtes en behandling??
Godt nok er jeg klar over, at de psykiske gener man kan have af den
konstante (hyle)tone kan behandles, men selve tinnitus ??

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Debat om KIA biler: http://kiaforum.dyndns.dk

Fra : Lyrik

Dato : 09-11-04 23:44

Hans Houmøller wrote:
> Har nogen her erfaring med behandling af tinnitus? Jeg er netop
> begyndt på behandling i Kbh's amt og ville gerne høre fra andre der
> er længere end jeg!
> Hans
++++++++++++
Kan du beskrive hvad behandlingen består i?

Hilsen
Jens

Fra : Manse

Dato : 21-11-04 21:15

> Kan du beskrive hvad behandlingen består i?

Du kan jo læse lidt om det her.. http://www.mtf.dk/

MANSE

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 22-11-04 09:04

Manse skrev:

> Du kan jo læse lidt om det her.. http://www.mtf.dk/

Øhhh jamen det er jo bare et link til patientforeningen....
Kan du ikke give en URL til det om nehandlingen ?

Fra : Lyrik

Dato : 22-11-04 20:08

Søren C. Fischer wrote:

> Øhhh jamen det er jo bare et link til patientforeningen....
> Kan du ikke give en URL til det om nehandlingen ?
+++++++++++++++
Google giver dette fine link med mere oplysning. :
http://www.ata.org/about_tinnitus/consumer/treatment.html#9

Når der ingen er som gider skrive, eller som har erfaringer med behandling,
må man jo søge lidt på egen hånd.

Hilsen
Jens

Fra : Manse

Dato : 22-11-04 23:44

Hej

Der står jo om behandlingen i det link jeg gav!!!! kunne da godt paste det
ind her, men du kan da oxo selv læse det der står....

Der er ikke kun een behandling mod tinnitus, derfor er det svært at rådgive
om, du kan jo gøre som mig...

Google er din ven, og det er lysten der driver værket.

Nu skal jeg selv en tur på Gentofte og hjælper deres behandling bare
nogenlunde, skriver jeg da gerne om det....

har prøvet en del alternativ, som dog ikke har hjulpet noget, men jeg
fortsætter til jeg får ro i hovedet..

Manse