Tema til Z1010?
Fra : Mikkel Westh

Dato : 08-11-04 23:02

Hej NG

Jeg har lige erhvervet mig en Z1010 i dag, for sølle 1 kr. Det kunne jeg,
ligesom mange andre, ikke stå for. Men efter at have lavet lidt
googlesøgninger o.lign. kan jeg ikke finde nogle temaer til den? Udover de 4
der fulgte med.
Når jeg sætter et af de 4 på viser den farver osv. korrekt, men ikke
baggrundsbilledet, eller billedet bag menuen. Samme trick gjorde min T310
ved nogle temaer. Hvad er galt?

Og ved i hvor man kan finde temaer? El. lave dem selv. (Kan ikke rigtig
finde nogle steder at hente SE Theme Editor henne?!)

Mvh. Mikkel

Fra : Jens B

Dato : 09-11-04 00:41

"Mikkel Westh" <mikkelwesth@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og ved i hvor man kan finde temaer? El. lave dem selv. (Kan ikke rigtig
> finde nogle steder at hente SE Theme Editor henne?!)

Temaer: http://www.mobile9.com/4images/categories.php?cat_id=99

SE Theme Editor kan hentes på Sony Ericssons developer site, hvis man
opretter sig som bruger (gratis)

Jens

Fra : BorreBoy

Dato : 09-11-04 08:29

"Mikkel Westh" <mikkelwesth@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Jeg har lige erhvervet mig en Z1010 i dag, for sølle 1 kr. Det kunne jeg,
> ligesom mange andre, ikke stå for.

Jeg bliver da nødt til at spørge, hvor du har købt den...?

Fra : Mikkel Westh

Dato : 09-11-04 12:03

"BorreBoy" <borreXXX@lucasfilm.dk> wrote in message

> "Mikkel Westh" <mikkelwesth@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg bliver da nødt til at spørge, hvor du har købt den...?

I Fona i Ballerup Centret. De havde fået 4 hjem.

Mvh. Mikkel