Penisambutation?
Fra : Kate

Dato : 08-11-04 21:23

Okay, det lyder måske stregt at jeg nævner det, men Lante er jo som i
nok har regnet ud, hele omdregningspunktet lige nu.

Dyrlægen inde på Valby Dyrehospital nævnte muligheden for en
penisambutation. Hmmmmm, ikke at det er aktuelt nu, men jeg ved jo ikke
hvad Lantes fremtid er.

Jeg ved godt man kan foretage sådan en operation for min venindes
dyrlæge nævnte muligheden da vi var afsred med hendes kat den sidste
gang. Hendes kat fik også hyppigere urinvejsten, han levede med det et
par år, men da han var en ret temperamentsfuld herre, blev han
fuldstændigt vild af angst og smerter hvergang. Det var så slemt at
ikke engang min veninde kunne komme i nærheden af ham. Sådan er det jo
ikke med Lante. Tværtimod, lørdag nat søgte han jo direkte hen til mig,
lagde sig på ryggen og vrælede. Det var helt klart for mig at han
forsøgte at fortælle mig noget, som jeg heldigvis da også opfattede
hurtigt.

Nå, men sådan en operation....Helt ærligt hvad er jeres umiddelbare
tanke om det? Lante er jo godheden selv og kun 5 år, men alligevel
stritter alt på mig ved tanken, samtidig vil jeg jo gerne beholde ham i
mange, mange år endnu.
Øj, hvor er det dog svært

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Denise

Dato : 08-11-04 21:49

Kate wrote:
> [...]
> tanke om det? Lante er jo godheden selv og kun 5 år, men alligevel
> stritter alt på mig ved tanken, samtidig vil jeg jo gerne beholde ham

Rooolig nu. Der er ingen grund til at tage sorgerne på forskud og tænke i de
baner endnu. Snak nu først lige med andre dyrlæger og hør deres ideer og
vent især og se om ikke det du har fået, kan løse problemet. Hør også hvad
de vil anbefale af mad. Jeg kan godt ringe til Marianne i morgen hvis du vil
have det.

--
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 08-11-04 23:03

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in

> Rooolig nu. Der er ingen grund til at tage sorgerne på forskud og
> tænke i de baner endnu.

Nej, det er der forhåbentligt ikke, men dyrlægen i Valby sagde det som
om det var et mindre indgreb, men da dyrlægen (en anden) nævnte det for
min veninde, understregede han at det var et stort indgreb som ikke var
100% sikkert ville hjælpe katten. Der var stor risiko for
komplikationer som jeg hørte ham.
Nu var min venindes kat som nævnt ret arrig, desuden var han ca. 13 år
og bare alderen alene. Jeg forstod udmærket min veninde, katten taget i
betragtning.

Jeg ser jo Lante helt anderledes og han er så meget yngre, men hvis det
værste skulle ske vil jeg gerne have gjort mig nogle, realistiske,
tanker om fordele og ulemper for Lante. Hvis det kun er mig jeg skal
tænke på, er der slet ingen tvivl, men jeg skal jo tænke på Lantes ve
og vel.....og kun hvad der er godt for ham!

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 08-11-04 21:55

Hej Kate

Det er nok meget forskelligt hvordan man har det med,
hvor langt man vil gå. Jeg fik aflivet en hankastrat for
14-15 år siden efter at han også gentagne gange måtte
indlægges og have kateder, min dyrlæge dengang havde ikke mulighed for at
indlægge så hun samarbejdede med Tom Schantz på Skovlunde dyreklinik, da jeg
hentede Sacha sidste gang han havde været indlagt snakkede vi lidt om det og
jeg tænkte meget over det, men for mig var det et for "stort" indgreb til at
jeg ville lade Sacha gennemgå det, ud over en større risiko for
blærebetændelser, kunne Tom ikke rigtigt sige noget om hvordan det påvirkede
katten, så jeg besluttede at hvis/når det skete igen ville han blive
aflivet.

Jeg har så senere hørt om forskellige der har fået
det gjort og det har været 50/50 om de har været glade for det. Der kommer
ingen blokeringer men tilgengæld har kattene ofte blærebetændelser, så jeg
er rimelig overbevist om at jeg nok ville vælge aflivning igen, hvis det
nogensinde skulle blive aktuelt.

knus
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Kate

Dato : 08-11-04 23:06

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> wrote in

> Jeg har så senere hørt om forskellige der har fået
> det gjort og det har været 50/50 om de har været glade for det.

Som jeg også skrev til Denise, så lød det på den ene dyrlæge at det var
et "simpelt" indgreb og på en anden at det var et stort indgreb.

Min egoisme vil jo diktere at ALT skal gøre for Lante, men min
kærlighed til ham siger at der skal gøres alt hvad der er i hans tarv.
Jeg ønsker jo ikke at fjerne en smerte ved at påføre ham en anden.
Jeg ved udmærket godt jeg er hurtigt ude og jeg _håber_ at det aldrig
kommer dertil hvor jeg skal tage så stor en beslutning, men det skader
ikke at undersøge hvad man momstro er oppe imod.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 08-11-04 23:23

Kate skrev
<Jeg ved udmærket godt jeg er hurtigt ude og jeg _håber_ at det aldrig
kommer dertil hvor jeg skal tage så stor en beslutning, men det skader ikke
at undersøge hvad man momstro er oppe imod.>

Det er altid godt at være på forkant med tingene, netop så
man kan høre erfaringer og undersøge så meget som muligt, det er så grimt
når man får smidt nogle valg i
hovedet og har 5 min. til at bestemme hvad der er det rigtige. Lad os håbe
at det slet ikke bliver aktuelt.

knus

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Tina Christoffersen

Dato : 09-11-04 09:27

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kommer dertil hvor jeg skal tage så stor en beslutning, men det skader
> ikke at undersøge hvad man momstro er oppe imod.

Jeg sidder og kommer på en tanke. Min gamle hest bar småsyg og havnde
småskavanker hele tiden og var ret dyr i dyrlægeregninger. Til sidst gk jeg
alternative veje og kontaktede en heste-kineseolog. Det er noget med
balancer, og at kigge på helheden - foder, miljø, healing, ejer osv.
Helt ærligt, så ved jeg stadig ikke, om jeg tror på det, men jeg tror på, at
ham, jeg havde fat i, virkelig brændte for sagen. Hesten fik en hel masse
urter og naturmedicin og efter hans råd flyttede jeg den. Jeg gjorde ALT,
hvad han sagde (jeg var desperat)...og det virkede... dyrlægeregningerne
forsvandt, hesten begyndte at tage på og trives.
Om det har været flytning, medicin eller at jeg troede på det, ved jeg
ikke...

Ide?

Nu er han til heste og kvæg, men det kunne jo være, at han kender nogen, der
tager sig af katte - eller at han selv ville forsøge sig. Sig til, hvis du
vil have et nummer.

mvh. tina

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 08-11-04 21:57

On 2004-11-08 21:22:45 +0100, Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> said:

> [...]
> om det? Lante er jo godheden selv og kun 5 år, men alligevel stritter
> alt på mig ved tanken, samtidig vil jeg jo gerne beholde ham i mange,

Jeg ville gøre det - hvis det var sidste mulighed og det kunne hjælpe.
Han er jo kastrat, så på den led burde det ikke betyde noget, og tisse
kan han jo - forhåbentlig netop pga operationen.
Jeg tror, at det er os som mennesker, der synes tanken er "grim".
Katten vil ikke føle sig amputeret psykisk på den måde et menneske
ville - og han vil helt sikkert sætte pris på at slippe for de
voldsomme smerter. Hvis hans urinveje stopper til konstant, er det
måske endda eneste udvej?
Jeg håber bestemt for Lante og dig at det ikke kommer dertil,
operationer er altid noget grimt noget. Men som sidste udvej for at
hjælpe min kat? Klart ja.
--
Knus fra Ann R

Fra : Kate

Dato : 08-11-04 23:10

Ann Rudbeck <webmaster@fjerndettesiamis.com> wrote in

> Katten vil ikke føle sig amputeret psykisk på den måde et menneske
> ville -

Nej, den slags tillægger jeg ham nu heller ikke. Godt nok er han dejlig
og smuk og lækker og..... men et menneske er han altså ikke.

> og han vil helt sikkert sætte pris på at slippe for de
> voldsomme smerter.

Ja, det tror jeg da også

> Hvis hans urinveje stopper til konstant, er det
> måske endda eneste udvej?

Det jeg frygter, _hvis_ det skulle blive aktuelt, det er om det er at
gå fra asken og i ilden. Altså hvilke bivirkninger der ville være
forbundet med et sådan indgreb.

Jeg vil gå ustyrligt langt for mine katte, men nogle gange må man gøre
dem en sidste tjeneste. Problemet er bare at vide hvornår det er.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 09-11-04 01:31

On 2004-11-08 23:09:55 +0100, Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> said:

> [...]
>
> Jeg vil gå ustyrligt langt for mine katte, men nogle gange må man gøre
> dem en sidste tjeneste. Problemet er bare at vide hvornår det er.

Det forstår jeg godt.. hvis jeg stod i situationen ville mit
udgangspunkt være det jeg skrev, også fordi Lante ikke er så gammel -
men jeg ville undersøge højt og lavt, læse alt hvad jeg kunne finde -
og måske tale med nogle flere dyrlæger. "Måske" fordi jeg i forvejen
har én, der er ekspert på katte. Men i hvertfald forsøge at danne mig
et overblik efter bedste evne, for måske bedre at kunne vurdere hvad
der er fornuftigst. Det gør du nu garanteret allerede..
Knus til dig og Lante. Du spekulerer garanteret dag og nat, det er
skrækkeligt når de er syge, pelsbunkerne

--
Knus fra Ann R

Fra : Kate

Dato : 09-11-04 22:14

> Du spekulerer garanteret dag og nat,

Det gør jeg jo godt nok, så meget at det har været svært at passe mit
arbejde idag. Igår tog jeg fri for jeg kunne slet ikke bære tanken om
at forlade ham, men jeg kan jo ikke tage fri hele tiden. Der skal jo
tjenes til dyrlægeregningerne

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 10-11-04 01:50

On 2004-11-09 22:13:34 +0100, Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> said:

> [...]
> arbejde idag. Igår tog jeg fri for jeg kunne slet ikke bære tanken om
> at forlade ham, men jeg kan jo ikke tage fri hele tiden. Der skal jo

Du får lige et langdistance-kram. Det må være svært lige nu..

--
Knus fra Ann R

Fra : Tina Christoffersen

Dato : 08-11-04 22:11

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

klip

> [...]
> tanke om det? Lante er jo godheden selv og kun 5 år, men alligevel
> stritter alt på mig ved tanken, samtidig vil jeg jo gerne beholde ham i

Ja, det lyder jo grimt. Men hvis alternativet er tilbagevendende
smerter/aflivning, så tror jeg nu nok, at jeg ville gøre det. Det var ikke
lige en tanke, jeg ville komme på af mig selv, men hvis dyrlægen mener, at
det er den sidste vej frem, så...

mvh. tina

Fra : Kate

Dato : 08-11-04 23:12

"Tina Christoffersen" <tinachristoffersen@(FJERN)hotmail.dk> wrote in

> men hvis dyrlægen mener, at
> det er den sidste vej frem, så...

Det er ikke sådan at det er aktuelt lige nu, og jeg håber at det ikke
bliver det, men dyrlægen nævnte muligheden fordi jeg selv udtrykte min
bekymring over at det faktisk er fjerde gang på en måned at Lante har
måttet til dyrlægen fordi han ikke kunne tisse. Senest fredag var han
afsted og så mindre end et døgn senere er den gal igen. Det er det som
gør min hamrende bekymret og tankerne fløjter jo rundt i hovedet på
mig.

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-04 07:39

> [...]
> afsted og så mindre end et døgn senere er den gal igen. Det er det som
> gør min hamrende bekymret og tankerne fløjter jo rundt i hovedet på

Hej Kate !

Ked af at høre, at den er gal med Lante igen.

Tranebærsaft skulle jo ikke være giftigt for katte, så er det ikke en
mulighed, der kan afprøves ?

Jeg ved ikke rigtigt nok, om det andet indgreb til, at kunne give dig en
holdning mht. for / imod....

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 09-11-04 10:47

Hej Kate

Hvis du har hørt knagende lyde i nat, så er det fordi jeg har tænkt og
spekuleret mig blå i hovedet. Jeg føler jo at jeg har lidt "aktier" i Lante,
som hans gamle "kat-sitter" og
medhjælp til navngivning, så jeg har måtte hive bøger ud af reolen og læse.

Jeg er jo lidt til en side den Holistiske, og to af de
bøger som jeg er gladest for er skrevet af amerikanske
dyrlæger som er gået den holistiske vej. Jeg ved ikke hvor kendte de er
herhjemme men begge nyder stor anseelse i USA. Martin Goldstein og Randy
Kidd.

Goldstein nævner i sin bog at han altid, når han behandler et dyr med
urinvejsproblemer, anbefaler at man giver dem destileret vand, fordi
vandhanevand indeholder forskellige ting der kan "hjælpe" med at lave
stenene, og Lante's tilbagevendende problemer er jo først rigtigt eskaleret
efter du er flyttet, så jeg kan ikke lade være med at tænke
om vandet kan spille ind. Han nævner også problemerne med commercielt
tørfoder, og at det er nødvendigt med en høj kvalitet proteiner.

Dr. Kidd anbefaler forskellige naturmediciner, bl.a.
tranebær.

Du er selvfølgelig velkommen til at låne bøgerne og se
om der er noget af det du kan bruge.

Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Ragna

Dato : 09-11-04 15:31

Marianne Hellemose skrev:
> [...]
>stenene, og Lante's tilbagevendende problemer er jo først rigtigt eskaleret
>efter du er flyttet, så jeg kan ikke lade være med at tænke

En eller anden her i NG har fortalt om sine kattes urinvejsproblemer, som
skyldtes drikkevandet,
Jeg mener at kunne huske, at i så fald har kattene ikke struvit-krystaller,
men den anden slags (som jeg ikke husker navnet på).
Måske var det i alle tilfælde en ide at give Lante destilleret vand, for det
kan vel i hvert fald ikke skade.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Kate

Dato : 09-11-04 22:15

> anbefaler at man giver dem destileret vand

Det er i så et par stykker som har nævnt. Hvordan i alverden får jeg
fat i destilleret vand? Er det godt nok at koge vandhanevandet eller
hva'?

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 09-11-04 22:46

Jeg vil umiddelbart tro at kogning vil være godt nok,
ellers kan man måske få destilleret vand på apoteket
eller hos en materialist.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 10-11-04 01:11

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> writes:

> Jeg vil umiddelbart tro at kogning vil være godt nok,
> ellers kan man måske få destilleret vand på apoteket
> eller hos en materialist.

Har tjekket det, kogning af vand fjerner ikke kalk i nævneværdig grad
kilde http://www.forbrug.dk (kalk i vand)
Har også kigget lidt rundt om mht kalkfjerneranlæg de fås skam fra
6000 og op uden moms...

Jeg ved ikke med demineraliseret vand, men ved at katte ikke gerne vil
spise noget de ikke kan lugte så det er måske ikke nødvendigvis
løsningen...

Umiddelbart ville jeg nok forsøge med tranebær, men give hele flokken
dem for, at forebygge evt problemer i fremtiden...

Stort trøstekram til jer begge to, dælme noget af et problem i er
havnet i

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 10-11-04 01:58

On 2004-11-09 22:15:25 +0100, Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> said:

> Hvordan i alverden får jeg fat i destilleret vand? Er det godt nok at
> koge vandhanevandet eller hva'?

Du bør som Marianne skriver kunne få det på apoteket.
Man laver destilleret vand ved at koge vand og opsamle *dampen* - man
leder dampen gennem et rør og køler røret af på ydersiden - så drypper
der "kemisk rent" vand ud af røret. (Jeg har lavet destilleret vand i
fysiktimerne for 100 år siden *s*).
Kogning får kalken til at bundfælde sig (efter afkøling) og dræber
mikroorganismer, men diverse mineraler er der vel endnu? Eller?
--
Knus fra Ann R

Fra : Ragna

Dato : 10-11-04 09:41

Kate skrev:
>Hvordan i alverden får jeg fat i destilleret vand?

Hej Kate!

Så vidt jeg ved, kan du få det i de fleste supermarkeder under navnet "
demi-vand".
Man bruger det blandt andet til at hælde på bil-akkumulatorer.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Kate

Dato : 10-11-04 17:42

"Ragna" <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk> wrote in

> Hej Kate!
>
> Så vidt jeg ved, kan du få det i de fleste supermarkeder under
> navnet " demi-vand".
> Man bruger det blandt andet til at hælde på bil-akkumulatorer.

Okay, tak. Jeg glemte det godt nok da jeg var i byen, men jeg fik det
vigtigste: Tranebærkapslerne.

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 09-11-04 08:27

> Nå, men sådan en operation....Helt ærligt hvad er jeres umiddelbare
> tanke om det?

Hej Kate

Min umiddelbare tanke er faktisk positiv. Min barndomskat, Max, fik en
sådan, da han endnu var ganske ung, også efter massive problemer med sten i
urinen. Vi taler her ca. 1974, og operationen var endnu rimelig "ny". Den
første kat i DK, der havde fået den, hed vist Viggo, derfor hed det i daglig
tale hos vores dyrlæge "at blive syet om til en Viggo" .
Operationen forløb 100% problemfrit, og Max levede efterfølgende 15 gode og
lykkelige år uden nogensinde at have problemer med urinvejssten igen.
Så mon ikke man 30 år senere kan vælge det uden de store problemer (udover
den risiko, der naturligvis altid er til stede ved operationer)

MVH Mette

Fra : Niels Peter

Dato : 09-11-04 08:35

Kate wrote:

> [...]
> tanke om det? Lante er jo godheden selv og kun 5 år, men alligevel
> stritter alt på mig ved tanken, samtidig vil jeg jo gerne beholde ham i

Jeg har prøvet det en gang, så for nu lige at tage bundlinjen først: jeg
synes, det er noget, man overvejer som allersidste udvej.
Man risikerer, at det alligevel ikke virker på stenene, og at katten i
stedet bliver kronisk urenlig (sivende).
Derfor synes jeg ikke, det lyder som om det ville være relevant til
Lante, som ud beskriver ham.

MVH Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Leyna

Dato : 09-11-04 10:17

On 08 Nov 2004 20:22:45 GMT, Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote:

> [...]
>tanke om det? Lante er jo godheden selv og kun 5 år, men alligevel
>stritter alt på mig ved tanken, samtidig vil jeg jo gerne beholde ham i

Jeg har lige læst hele tråden, så det er nok ikke lige min umiddelbare
reaktion du får, men jeg håber den kan bruges alligevel.

Først og fremmest skal man gøre op med sig selv, hvad det er man vil,
for hvis man vil beholde katten for enhver pris, så er sagen jo givet
på forhånd. Dette er nok ikke aktuelt i dit tilfælde, for som jeg
læser det, så vil du gøre det der er bedst for Lante, uanset om det så
bliver et kæmpetab for dig selv.

Som jeg læser tråden er der ca. fifty fifty chance for at det kommer
til at funke, og der er større risiko for blærebetændelse efter
indgrebet. Personligt kender jeg intet til problemstillingen, men
skulle den opstå her, så ville jeg ringe til min dyrlæge at bede om
råd. Det har nemlig altid været sådan, at hvis dyrlægen anså det for
bedste (og eneste) udvej at aflive, så sagde hun det, men hun ville
udtømme ALLE andre muligheder først. Så skulle det blive aktuelt, så
snak med dyrlægen om mulighederne og evt. komplikationer og opvej så
derfra hvad du skal. Der er jo ingen der er interesserede i at flytte
problemet, og betyder det nærmest kronsik blærebetændelse, så er der
jo ingenting vundet...

Jeg tror nu selv at jeg ville tage chancen, for skulle det vise sig at
det så ikke duer, så ville jeg bagefter have ro med mig selv om at jeg
i hvert fald havde udtømt alle muligheder. til gengæld ville jeg have
det skidt med at have påført smerte til ingen verdens nytte... Ja, gu'
er det svært.

Lige nu og her tror jeg at du skal bede til at problemerne er
overstået, og så beder vi andre til at den beslutning der er så svær
at tage slet ikke bliver aktuel.

Go' bedring til Lante!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Kate

Dato : 09-11-04 16:41

Leyna <leyna@leyna.dk> wrote in

> [...]
> som jeg læser det, så vil du gøre det der er bedst for Lante,
> uanset om det så bliver et kæmpetab for dig selv.

Du har ret, jeg vil gå meget langt, men jeg vil samtidig gerne bevare
min sunde fornuft i en sådan grad at det ikke er mine tarv der
tilgodeses, men Lantes. Derfor spørger jeg til den operation, for hvis
det kun afgøres af økonomi så er det givet på forhånd. Om så jeg skal
låne mig frem så strander det ikke der. Jeg er udelukkende interesseret
i at Lante får det godt igen. Jeg er slet ikke i tvivl om at jeg ikke
kan undvære ham, men hans tarv vil altid komme i første række
alligevel.

> [...]
> råd. Det har nemlig altid været sådan, at hvis dyrlægen anså det for
> bedste (og eneste) udvej at aflive, så sagde hun det, men hun ville

Jeg ved også at min dyrlæge ville anbefale aflivning hvis han mente at
det var eneste udvej, så meget stoler jeg på ham. Men alligevel er
andres erfaringer jo gode at kunne trække på, så jeg er lidt forberedt
på hvad jeg kan gøre eller ikke gøre. Jeg er jo slet ikke klar til at
sige farvel til Lante så alle muligheder må undersøges og opvejes.
Og du har ret i at foretage en operation for måske så alligevel at
aflive ham, det har jeg det svært med. Altså hvis odds for et godt
resultat er dårlige så synes jeg det er dyrplageri at trække ham
igennem det, for bliver det jo for min skyld og ikke hans. Men det er
en uhyggeligt svær afvejning og i sidste ende vil det jo være min
beslutning hvad der skal gøre, hvis vi kommer helt derud.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 15-11-04 15:37

Hej Kate

Jeg kommer lige fra dyrlæge med Donna (indsprøjtning mod astma). Vi kom
ind på aloe vera og blærebetændelse.
Jeg spurgte hende om Aloe Vera med tranebær kunne være en ide i Lantes
tilfælde, og hun lød som at det var noget hun ville anbefale. Dog sagde
hun, at tranebær mere hjalp på infektioner end mod blæresten, men alt i
alt var det en god ide at sænke surhedsgraden, og aloe vera ville også
være en god ting.
Jeg spurgte også til penisamputation. Hun sagde at det var en sidste
udvej, men absolut værd at overveje. At det var en gammel og
gennemprøvet operation, som var meget benyttet i sin tid, da man ikke
havde mulighed for at regulere noget med kosten. Og ikke mindst, at
chancerne for et godt resultat var ret store. Katten kom til at se lidt
"alternativ" ud, men det var ikke noget der generede den, og
operationen hjalp ofte.

--
Knus fra Ann R

Fra : Kate

Dato : 15-11-04 21:36

> [...]
> kom til at se lidt "alternativ" ud, men det var ikke noget der
> generede den, og operationen hjalp ofte.

Tusind tak, Ann, det lyder opløftende. Penisambutation ville dog også
være hvis alle andre muligheder var afprøvet, og så alligevel kun hvis
jeg mente at det var i Lantes tarv. Jeg er jo stadig meget obs på hans
tarv, ikke mine egne.

Gad vide om Aloe Vera smager bare en anelse bedre end tranebærsaften
for det er en kamp at få det i ham og jeg synes selv det er synd at
plage ham så meget.

Det er nu rart at høre fra Raiku at en sådan operation ikke behøver at
være så slem som jeg forestiller mig. Tak fordi du tog dig tid til at
spørge.
Jeg ringer selv i morgen, enten så kan hun give mig nogle idéer ellers
også får hun lov til at se ham selv, bare jeg kan få noget som varigt
kan hjælpe Lante så han bliver ved med at have en god livskvalitet.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 15-11-04 22:04

On 2004-11-15 21:35:31 +0100, Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> said:

> [...]
>
> Det er nu rart at høre fra Raiku at en sådan operation ikke behøver at
> være så slem som jeg forestiller mig. Tak fordi du tog dig tid til at

I almindelighed kan katte godt lide aloeVera, har jeg hørt, de skal
bare lige vænne sig til smagen Jeg har selv smagt varianten med
tranebær, og jeg synes faktisk den smager godt, bedre en
naturel-versionen. Den er ikke sur, nærmere frugtagtig. Men hvad Lante
synes er jo nok noget andet
Og selv tak. Vi kom ind på blærebetændelse, fordi Ditte lige er kommet
sig over sådan en, derefter nævnede Raiku AloeVera - og så kom jeg i
tanker om dig og Lante

--
Knus fra Ann R