campingpas
Fra : Jimmy Larsen

Dato : 08-11-04 20:19

Skal have et nyt campingpas, hvad er forskellen ved at melde sig ind i dk
eller dcu.
mvh Jimmy

Fra : Bente Jørgensen

Dato : 08-11-04 22:03

Omkring 250-300 kr hvis du ikke har børn.
Vi har i flere år været medlem af DCU, men da vi kun er 2 personer blev det
i længden alt for dyrt uden vi fik andet end et international campingpas ud
af det.
Hvis man er en børnefamilie kan det sagtens betale sig at være medlem af
DCU, medlemmers egne børn til en bestemt alder, er gratis på DCU pladserne.
Jeg er ikke mere klar over hvad DCU medlemsskab koster, men jeg har de
sidste år betalt omkring 80 kr for DK Campingpas og det har vi været ganske
tilfredse med.
Jeg sluttede mit DCU medlemsskab da jeg en uge skulle alene til Viborg Sø
camping, Der skulle betales for 1 person + pladsgebyr og strøm, over 100 kr.
pr døgn for en person, jeg tog i stedet til Mammen Camping, en lille skøn
privat campingplads med pragtfuld udsigt over Tjele langsø og boede der til
65 kr. i døgnet, der kommer jeg helt sikkert igen.
I stedet for DCU rabatter benytter vi os nu af de særlige tilbud en del
campingpladser har med bedsteforældre/børnebørn rabatter, og har ofte haft
vores børnebørn med på DK pladser for et meget lille beløb.
Gå ind på de aktuelle hjemmesider og se hvad du får for pengene i forhold
til netop dig og din familie.

Venlig hilsen

Bente Jørgensen

Fra : Harry

Dato : 10-11-04 16:57

"Jimmy Larsen" <jiti_slet_@larsen.mail.dk> wrote in message news:<418fc686$1$170$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...
> Skal have et nyt campingpas, hvad er forskellen ved at melde sig ind i dk
> eller dcu.
> mvh Jimmy

Ikke noget særligt. Du får lidt rabat begge steder, men DK-Camp har
aftaler med flere pladser i DK-Camporganisationen. Rabatten kommer dog
først til "udbetaling" via et klippekort, der kræver at du rejser
rundt på deres pladser.
Back-To-Nature (http://www.backtonature.dk) udsteder nu også
campingpas, denne klub er uafhængig af organisationer og rabatten
gives kontant på samarbejdspladserne, som både kan være DK-camp,
publiccamp eller en plads, der ikke er med i noget som helst.

Fra : Jimmy Larsen

Dato : 13-11-04 10:36

Takker jeg tror at jeg bare får et campingpas på turist kontoret.jeg kan
ikke se at hverken dcu eller dk,kan tilbyde mig noget jeg kan bruge.
mvh Jimmy