Symptomer
Fra : lars

Dato : 08-11-04 13:54

Hej jeg ved godt jeg burde gå til læge. Men nu får i lige et ? om symptomer
først.

1. jeg har 1 sted på venstre ben hvor min hud er følelsesløs, ca 15*30 cm og
det vokser, plus et område over venstre øje på 5*5cm.
2. hovedpine næsten hver dag, ikke voldsomt men den er der.
3. trykken bagved øjnene.
4. træt træt træt.
5. depresiv.
6. smerter som render igennem kroppen
7. øm hals
8. snurrende finger
9. en rysten i kroppen, ligesom at jeg mangler sukker, er ikke sukkersyg.

Er det bare mig som er ved at blive gammel, er lige blevet 40, eller ligger
der noget andet bagved.

Mvh Lars

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 08-11-04 17:17

"lars" <bla@bla.com> wrote:

>Er det bare mig som er ved at blive gammel, er lige blevet 40, eller ligger
>der noget andet bagved.

Måske 40-års krisen

Vil anbefale et besøg hos den lokale læge.....

<mlr>

Fra : Trine

Dato : 21-11-04 17:57

Hejsa

Da jeg lider af en sygdom kaldet BIH hvilket er for højt tryk i hjernen, har
jeg nogle af de samme synptomer, Da du har hovedpine. og trykken ved øjnene,
det er vigtigt at få det undersøgt, da du kan miste synet ved for meget tryk
ved øjnene, det er desværre ved at ske ved mig,

Så kom til lægen og få det undersøgt.

Trine