DATING
Fra : kai sølvgaard hansen

Dato : 07-11-04 18:45

Så er den længe ventede hjemmeside endelig klar: www.2singles.dk

Så hjælp mig med at få konceptet ud til ALLE !!!!! Og ser frem til at holde
de fede fester for JER !!!!

Fra : Mogens

Dato : 17-01-05 00:22

LOL

tror din mail adresse er :

info@2singles.dk

Velbesøgt side med 5 daglige besøgende

Fra : Allan Pedersen

Dato : 18-03-05 21:05

Luk nu r.... Mogens

Har du ingen glæder i livet? Hvorfor rakke ned på den måde du gør der??

/Allan Pedersen

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 18-03-05 22:58

kai sølvgaard hansen wrote:
> Så er den længe ventede hjemmeside endelig klar: www.2singles.dk
>
> Så hjælp mig med at få konceptet ud til ALLE !!!!! Og ser frem til at holde
> de fede fester for JER !!!!

Opslag bør postes i dk.opslag.
FUT: dk.opslag

--
Thomas Damgaard Nielsen - http://thomasdamgaard.dk
"Det er i hvert fald i størrelsesordenen 1000 eller flere om året der