Nyheds system?!.. PLZZ
Fra : Daniel Andersen

Dato : 07-11-04 16:05

Hey allesammen.

Jeg vil gerne have et slags nyheds system.! Det skal være sådan
at jeg kan logge ind og skrive en text, der skal stå på forsiden
af min side.. Men ændringen ved det er at man skal kunne læse
hele nyheden på forsiden. Og ikke trykke på et link, får at læse
hele nyheden.
Jeg vil gerne have det til at ligne det som
http://www.frip.dk/dunno 's forside.. Men admin login behøver
ikke være skjult ligesom han har det.!
Er der nogen der har et godt et?? Eller et godt link??
Hvis du lavet et til mig (det ville være dejligt , så må det
meget gerne passe ind i farverne på
http://www.ittraffic.com/Xsound ..

På forhånd tak.!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Daniel Valentin

Dato : 07-11-04 22:43

Hej Daniel!
Du har en tagwall, er pincippet ikke det samme bare med et login?
Et login kan du læse om på html.dk under asp tutorial..
Lige en sidebemærkning, det er ikke muligt at scrolle under
tagwallen, det er ret irriterende.. :)

-Daniel Valentin

Fra : Daniel Andersen

Dato : 08-11-04 16:26

Daniel Valentin wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> Hej Daniel!
> Du har en tagwall, er pincippet ikke det samme bare med et login?
> Et login kan du læse om på html.dk under asp tutorial..
Men jeg kan ikke finde ud af det. Og den skal altså også ligne
www.frip.dk/dunno 's forside..Men bare med mine farver.!

> Lige en sidebemærkning, det er ikke muligt at scrolle under
> tagwallen, det er ret irriterende.. :)
Ved det godt, men jeg gider bare ikke den klamme scoll bar.!