Lægelig vurdering i nyhedsgruppen
Fra : Marianne Brix

Dato : 07-11-04 16:23

Er der af og til en læge til stede i denne nyhedsgruppe??
Marianne

Fra : Uffe Ravn

Dato : 07-11-04 15:30

"Marianne Brix" <dykkergaarden@mail.tdcadsl.dk> skrev

> Er der af og til en læge til stede i denne nyhedsgruppe??

Indimellem er der, ofte er der medicinstuderende,
men har du et problem du ønsker en lægelig vurdering af, må svaret ubetinget
være, at du skal opsøge en læge.

For sygesikringegruppe 2 medlemmer. er det ovenikøbet alt sammen betalt på
forhånd via skattebiletten.

Mvh. Uffe Ravn
Radiomekanikker

Fra : Nille

Dato : 08-11-04 09:15

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> wrote in message

> For sygesikringegruppe 2 medlemmer. er det ovenikøbet alt sammen betalt på
> forhånd via skattebiletten.

Kan du ikke lige nærmere forklare den påstand, for der er vist noget jeg er
gået glip af.

/Nille

Fra : Uffe Ravn

Dato : 08-11-04 10:11

"Nille" <eteller@andet.dk> skrev

> Kan du ikke lige nærmere forklare den påstand, for der er vist noget jeg
er
> gået glip af.

Udskyld, det var naturligvis gruppe 1 jeg mente.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Ulvir

Dato : 07-11-04 15:57

Marianne Brix wrote:
> Er der af og til en læge til stede i denne nyhedsgruppe??
> Marianne

Jeps.

Kender forskellen mellem Gud, og en læge?
Gud ved han ikke er en læge.

Mvh- Ulvir. Som er hverken Gud eller læge.