Send midi filer til en anden mobil..
Fra : René B

Dato : 07-11-04 12:42

Hej

Er der nogle som ved, hvordan man kan sende midi filer til en anden
mobiltelefon ????

Man kan jo ikke via mms da det er blokeret i dem.

MVH

René

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 07-11-04 13:11

René B wrote:
> Hej
>

> Er der nogle som ved, hvordan man kan sende midi filer til en anden
> mobiltelefon ????

Bluetooth, IR? Du nævner ikke hvilke telefon du selv har, eller hvad du
vil sende til....

> Man kan jo ikke via mms da det er blokeret i dem.

Ok? Jeg har ikke selv prøvet, men kan da godt vælge "send via mms" på
min t630

> MVH
>
> René

/Bjarke

Fra : René B

Dato : 07-11-04 22:38

> Bluetooth, IR? Du nævner ikke hvilke telefon du selv har, eller hvad du
> vil sende til....

Det er en Nokia 6800 og en LG U8120 jeg prøver at sende fra. Det er til en
anden mobiltelefon.

> Ok? Jeg har ikke selv prøvet, men kan da godt vælge "send via mms" på min
> t630

Ja det kan jeg også, men den der modtager den kan ikke se den fil der er
sendt, når det er via mms.

Når jeg prøver via IR så vil den anden mobiltelefon ikke modtage den.

René

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 08-11-04 00:17

René B wrote:

> Ja det kan jeg også, men den der modtager den kan ikke se den fil der er
> sendt, når det er via mms.
>
> Når jeg prøver via IR så vil den anden mobiltelefon ikke modtage den.

Har du prøvet med en "mellemstation", en anden enhed med IR. Eller vil
din modtager mobil, slet ikke modtage fra nogen enheder?
Ellers må du gå lidt en anden vej, og prøve at hente dem via wap. Smid
evt din fil op her:
http://www.eaid.dk/mobil.php?action=upload
eller:
http://xgryde.dk/

> René

/Bjarke

Fra : René B

Dato : 08-11-04 17:50

"> Har du prøvet med en "mellemstation", en anden enhed med IR. Eller vil
> din modtager mobil, slet ikke modtage fra nogen enheder?

Nej den vil ikke modtage fra andre, så det er afprøvet.

> http://www.eaid.dk/mobil.php?action=upload

Den vil jeg så prøve.

> http://xgryde.dk/

Den her kan ikke midi filer.