HVAD SATAN SKER DER??????????????
Fra : Michael

Dato : 07-11-04 09:33

Hvorfor fanden har alle så travlt med at hakke på hinanden og give flabede
og usaglige svar. Jeg syntes det er til at brække sig over. Se F.eks.
emnerme "Malawi krabbe", "Kampfisk" og "Åbent akvarie". Hvad med at hjælpe
hinanden.

Fra : Annette Holm

Dato : 07-11-04 12:51

"Michael" <michaelandersenI@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og usaglige svar. Jeg syntes det er til at brække sig over. Se F.eks.
> emnerme "Malawi krabbe", "Kampfisk" og "Åbent akvarie". Hvad med at hjælpe

Det kan jeg kun give dig ret i Michael.
Med Venlig Hilsen
Annette Holm.

www.bonnet-it.dk/annsholm

Fra : HansDanielsson

Dato : 11-11-04 18:07

"Michael" skrev d. 07-11-04 09:33 dette indlæg :
> [...]
> og usaglige svar. Jeg syntes det er til at brække sig over. Se F.eks.
> emnerme "Malawi krabbe", "Kampfisk" og "Åbent akvarie". Hvad med at

Hej Michael
Det har du så evigt ret i, men kan ikke< se hvad der er galt med svarene
til " Malawi krabbe" han har da fået nogle råd og der er ikke blevet
hakket på ham, ve er nogle stykker der har anbefalet et alternativ " den
Blå Hummer" da malawi krabber ikke kan fås på nuværende tidspunkt og
tror nok alle der kommer til landet her næste gang er bestilt.
Hans

http://www.kandu.dk/