ang Link knapper
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 06-11-04 23:47

Hejsa

Jeg ville meget gerne lave min hjemmeside om så den mere viser hvad min
hjmmeside mest handler om ( hunde ). Jeg har fundet alletiders hjemmeside
hvor jeg kan bruge nogen ting fra ( det må man gerne ). Det jeg gerne vil
bruge er nogen kødben som knapper til andre sider, men jeg ved ikke hvordan
eller om man kan ændre det. Er der nogen der ved det, og kan hjælpe mig. Jeg
bliver nok nød til at henvise til siden jeg snakker om så i har en idé om
hvad det er jeg snakker om. siden hedder
http://hjem.get2net.dk/bente_kristiansen/buttons/bones.htm. Jeg ville jo
gerne ha' det stod på dansk og noget andet en ddet der står.

Håber i forstår hvad jeg mener

På forhånd tak

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Charlotte Eglin

Dato : 07-11-04 10:24

Det jeg gerne vil
> bruge er nogen kødben som knapper til andre sider, men jeg ved ikke
hvordan
> eller om man kan ændre det.

Du tager bare det "blanke" kødben uden tekst, kopierer det over i et
billedbehandlingsprogram og lægger et tekstlag på.

Mvh
Charlotte Eglin

Fra : oto

Dato : 08-11-04 09:56

.. Jeg ville jo gerne ha' det stod på dansk og noget andet en ddet der står.

>Du kan højreklikke på billedet (kødbenet) og vælge kopier, så kan du
>indsætte det i f. eks. Paint, og der rette teksten..
MVH Oto