Farve på links i Frontpage 2003
Fra : Morten Munk-Jensen

Dato : 06-11-04 21:39

Jeg har en hjemmeside, hvor jeg ønsker at alle links skal være røde - både
som aktiv, besøgt og mouseover.....inde i sideopsætning i FP 2003 har jeg
valgt samme røde farve til alle tre linkstyper (er gjort for samtlige side
på hjemmesiden). Når jeg ser siderne i "eksempel" i FP 2003 er de også alle
røde, men når jeg uploader siderne og besøger dem på nettet er alle linkst
hvide eller lilla (hvis de har været besøgt).

Siden er: www.lonne-biler.dk (se f.eks. "privatbiler", "erhvervsbiler",
e-mail adressen nederst på siden eller "Hvor bor vi" - ingen af disse links
er røde når de ses på nettet, men det er de i FP i "eksempel-vinduet")

Håber at der er nogen der kan hjælpe På forhånd tak.

Mvh
Morten

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 06-11-04 23:55

Du har i dit stylesheet angivet at links skal være lysegrå lav det om
til rød (FF0000).
Fjern derefter den fysiske markup til at angive farve som du også
bruger. I det hele taget bør du helt undgå fysisk markup til udseende
og lave al dekoration med CSS. Brug helst et eksternt Style Sheet som
du så linker til på alle sider der skal bruge det.