Hjemmeside for Puppetmaster
Fra : Ghost

Dato : 06-11-04 21:18

Nogen der kender til Puppetmasters hjemmeside?

Pft

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 07-11-04 09:52

http://www.lim.com.au/PuppetMaster/

> Pft

/Bjarke

Fra : Ghost

Dato : 07-11-04 17:41

Jeg kan ikke få kontakt mellem de to enheder - nogen der har gode råd ??

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 07-11-04 20:54

Ghost wrote:
> Jeg kan ikke få kontakt mellem de to enheder - nogen der har gode råd ??

Du skriver ikke hvilken mobil... prøv evt med fma (google dig til siden)

/Bjarke

Fra : Ghost

Dato : 07-11-04 21:28

Ups sorry - det er en 6230

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 07-11-04 23:47

Ghost wrote:
> Ups sorry - det er en 6230

Vi kan altså ikke gætte os frem, jeg har ikke selv en nokia at teste
med, så du bliver nødt til at skrive hvilke fejl du får?
Udover det, bruger du så den rigtige port til BT'en. Virker BT
forbindelsen i windows eller andre programmer?

/Bjarke

Fra : Ghost

Dato : 08-11-04 14:33

Min 6230 kører fint med feks. Nokia PC suite, men når jeg jeg så aktiverer
Puppet Master og den spørger på mobilen om jeg vil acceptere forbindelse fra
min PC hvor jeg selvfølgelig svarer ja, så kommer et vindue op i Puppet
Master hvor der står "awaiting connection from device" - så går jeg i
programmer på mobilen og aktiverer Puppet Master , men så sker der intet
andet end at mobilen skriver search again og det bliver den ved med ???

På mobilen kan jeg se at der er forbindelse til min PC men bare ikke med
Puppet Master??

Pft

Fra : Big Mann

Dato : 09-11-04 19:48

Jeg har prøvet det samme.
Hvis mobilen forbinder til pc virker det fint men ikke omvendt. Det var
ligeledes en Nokia 6230
Der er et flueben i prg. med at pc selv skal connecte til mobil, det har jeg
ligeledes fjernet.

Fra : Ghost

Dato : 09-11-04 21:20

Hmm min vil stadig ikke virke....

Hvis jeg i Bluetooth ikonet i min proces linie ser på com porte så sætter
den min 6230 til port 7 udgående... er det rigtig at jeg så vælger samme
port i Puppet Master ??

Og... skal der ikke være en indgående port ??

Er ikke helt inde i den slags..

Håber på hjælp