CRM system til linux
Fra : Søren Reinke

Dato : 06-11-04 15:08

Hejsa forum

Jeg er lidt i tvivl om dette er det rigtige forum at spørge i, hvis jeg er
forkert på den venligst fortæl hvor jeg skulle havde spurgte, og undskyld
mig.

Jeg arbejder i øjeblikket på et dykkerwebsite, hovedmanden bag sitet har
brug for et CRM system til at holde styr på kontakter osv.

Jeg har testet Sugar CRM, som er et ganske fint produkt, men desværre ikke
har indbygget email interface, og det plugin man kan købe er til Microsoft
Outlook, hvilket vi ikke anvender.

Er der nogen der har gode erfaringer med et CRM system som kan køre på en
Debian server med apache + php + mysql, og gerne må være open source.

Hovedmanden har givet følgende beskrivelse af hvad han har brug for:

---
Grundlæggende er det jo bare et fælles 'kunde'-kartotek - og derfor må det
gerne være ret enkelt.
Et par features er dog essentielle, og som jeg skrev igår:
1. Kategorisering af kontakterne, således at man kan udtrække
udstyrsfabrikanter, fotografer etc hver for sig.
2. Historik over kommunikation/kontakt så der er et samlet/fælles overblik
over hvilke kontakter der har været med pågældende, hvad der er skrevet/sagt
og hvilket materiale der har været postet - helst med email-interface, så
man bare kan kopiere eller koble fra sin mailklient.
---

Hvis i kender til andre måder at løse behovet på, må i meget gerne sige til.

Søren Reinke
www.BlueHorizons.dk
Danmarks online magasin og rejseklub

Fra : Peter Thomsen

Dato : 06-11-04 16:18

"Søren Reinke" <soren@reinke.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har gode erfaringer med et CRM system som kan køre på en
> Debian server med apache + php + mysql, og gerne må være open source.

- Telemation
- Sugar Sales

Fra : Søren Reinke

Dato : 06-11-04 17:45

Peter Thomsen wrote:
> "Søren Reinke" <soren@reinke.dk> skrev i en meddelelse
>
> - Telemation

Tak for tippet jeg tager en kigger på det.

> - Sugar Sales

Har jeg desværre prøvet og mangler lige den email funktionalitet, de
understøtter kun outlook mod betaling

Søren Reinke
www.BlueHorizons.dk
Danmarks online dykkermagasin og rejseklub