rottweilerhvalp,
Fra : kenneth sørensen

Dato : 06-11-04 13:20

hej gruppe

her er jo mange kloge hoveder og da det bliver vores første rottweiler, vil
vi meget gerne have hjælp til at finde nogle gode steder hvor man kan købe
en god hund til udstilling og træning, sikkert gennem ph.
jeg har set en del steder på nettet og har også kontakt med et par kennler,
som vi mener har nogle gode hunde.
vi vil gerne høre om jeres erfaringer om gode/ dårlige kennler for der er
mange og når man ikke er inde i varmen er det ikke til at gennemskue.

venlig hilsen dorthe og co

Fra : M. Jørgensen

Dato : 06-11-04 14:13

"kenneth sørensen" <kenneth@FJERNDETTEfutarque.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> vi vil gerne høre om jeres erfaringer om gode/ dårlige kennler for der er
> mange og når man ikke er inde i varmen er det ikke til at gennemskue.

Hej Dorthe
Hold jer langt væk fra Kennel Saaek's Rottweilere
ejet af en Brian Saaek. der verserer en større sag imod ham ang. de forhold
dyrerne lever under !!
Ellers kender jeg ikke så meget til de forskellige steder.
Held og lykke med søgningen.
Mvh. Marianne

Fra : M. Jørgensen

Dato : 06-11-04 14:15

"M. Jørgensen" <zulu@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
forhold
> dyrerne lever under !!
> Ellers kender jeg ikke så meget til de forskellige steder.

http://www.rottweiler.dk/net_rotten/HB/Dis_Saaek.htm
mvh. Marianne

Fra : Winther

Dato : 16-11-04 17:12

> [...]
> vi vil gerne høre om jeres erfaringer om gode/ dårlige kennler for der er
> mange og når man ikke er inde i varmen er det ikke til at gennemskue.

Vil du træne PH skal du købe en rotte med DKK stambog, ellers kan du ikke få
kåret din hund.
Måske bliver det nødvendig for dig at vælge om du vil have hund til
konkurrence eller til udstilling. Der er mange rotter men få, der er rigtig
gode brugshunde.
Vil du have en god brugshund er der andre racer med mere drift og som er
lettere at magte.
En ide til at finde en kennel kunne være at kigge resultatlister BHP/IPO
DM/VM, så får du måske en ide om, hvilke brugskenneler der bliver brugt af
de gode hundeførere og hvilke avlsdyr, der er brugt
Vh. Winther