Nulstille printerpatron.
Fra : Søren ô¿ô

Dato : 06-11-04 10:22

Hej NG.

Hvordan nulstiller jeg mine printerpatroner efter genfyldning?
Printer: Epson Stylus CX3200
Patroner: T040 og T041.

Mvh. Søren.

Fra : Anders pedersen

Dato : 06-11-04 10:26

On Sat, 6 Nov 2004 10:22:07 +0100, Søren ô¿ô wrote:

> Hej NG.
>
> Hvordan nulstiller jeg mine printerpatroner efter genfyldning?
> Printer: Epson Stylus CX3200
> Patroner: T040 og T041.

Du skal bruge en chip resetter
da der chip i dissee patroner

Denne chip kan bla. købes ved
www.trykspar.dk
pris ca 150kr hvis det er uden blæk
dog lid mindre hvis det er med blæk

--
Med venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-11-04 10:58

"Søren ô¿ô" <g15282@hotmail..com> skrev i en meddelelse
> Hvordan nulstiller jeg mine printerpatroner efter genfyldning?
> Printer: Epson Stylus CX3200
> Patroner: T040 og T041.

Det skulle kunne lade sig gøre at genfylde og få printeren til at acceptere
dette via den software som findes på http://www.ssclg.com/epsone.shtml
Læs noten omhandlende bbl.a. din printermodel på
http://www.ssclg.com/epsons.shtml i bunden af siten

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 06-11-04 16:54

Tak for svarene.

Mvh. Søren.

Fra : Lars & Jane

Dato : 09-11-04 04:58

Hejsa vi er et par stykker der ikke kan få printeren Epson 3200 til at
skrive gul farve
efter genopfyldning i ( Dysecheck )
Så hvis du kan få den til at virke vil vi meget gerne høre fra dig.
Mvh. Lars, Flemming og Lars.

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 09-11-04 17:04

> Hejsa vi er et par stykker der ikke kan få printeren Epson 3200 til at
> skrive gul farve
> efter genopfyldning i ( Dysecheck )
> Så hvis du kan få den til at virke vil vi meget gerne høre fra dig.

Jeg har først lige købt printeren, så der går nok lige et stykke tid, inden
den skal genfyldes.

Mvh. Søren.