link søges
Fra : kim isaksen

Dato : 05-11-04 19:25

Hejsa

Jeg søger linket til et table sort script som jeg så for 1 måneds tid
siden.

Det drejer sig om at jeg nu har en tabel (og ja det SKAL være en tabel
og kan IKKE laves i css), som indeholder n rækker og y celler hentet ud
live fra en database.

Som sagt så erindrer jeg et DOM sort script som jeg stødte på for en
måneds tid siden, men ak jeg fik ikke tilføjet det til mine favorittes.

Jeg husker at det eneste man skulle var at give tabellen et unik id og
så fyre en javascript:sort(id) function af på den. Så kunne man sortere
alt indholdet på rækkeniveau (desc og asc) Men det kræver jo lige at jeg
har funktionen.

Nogen der har set den side jeg snakker om ? Det var vist i forbindelse
med en artikel på alistapart.com at jeg fik surfet mig ind til den..

mvh
Kim Isaksen

Fra : kim isaksen

Dato : 05-11-04 19:49

kim isaksen wrote:
> Hejsa
>
> Jeg søger linket til et table sort script som jeg så for 1 måneds tid
> siden.

found it.

http://www.kryogenix.org/code/browser/sorttable/

/iM